Geplaatst: Maandag om 15:593 d Mijn allereerste kousenbandjes. Dat kousenband groeit als kool is niet mijn ervaring : ik heb bijv al een kilo of 5 sperziebonen geoogst, en van de kousenband ( die ik eerder had gezaaid, en die ook een plekje in de kas hebben) zie ik nog maar een enkel kousenbandje in wording. Dat zal ongetwijfeld komen door mijn gebrek aan groene vingers, de soort kousenband of de luizenplaag die ook ik had. Maar ik denk dat ik volgend jaar geen herhaling meer doe met kousenband, gezien de erg beperkte ruimte in de kas. Toch leuk het eens geprobeerd te hebben
Geplaatst: Maandag om 16:233 d <off topic : wat leuk om je kas nu helemaal begroeid te zien @driepinter nadat we ook de opbouw hebben gezien. Echt prachtig geworden!>@Frans Ik ben benieuwd wat je uiteindelijk van je buitenteelt haalt. Het lijkt me leuk om volgend jaar ook eens te proberen (buiten).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.