Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Ik ben op zoek naar zaden van suikerwortel. (Sium Sissarum, Skirret) Of een afgescheurd stuk natuurlijk.Ik heb een BOEL te ruilen, dus dat is geen probleem Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
hansm Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Leuke onbekende plant weer, toch wel bijzonder steeds zo'n (vaste) meerjarige groente ontdekken. Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Ik heb ze een tijd geleden besteld, maar kan ze nergens vinden. Dus ze zijn toen waarschijnlijk niet geleverd Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Castaneda Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 Die heb ik wel. Dit jaar ook pas voor het eerst en nog niets mee gedaan, dus geen flauw idee wat het wordt. Hoeveel zaadjes wil je hebben? Ik heb zelf aan een 1/4 van het zakje genoeg, zeker als het allemaal uitkomt, volgens mij zitten er ruim 200 in, dus heb er nog zo'n 150 in de aanbieding, als mijn schattingen goed zijn Ik heb niet echt wensen moet ik eerlijk zeggen, heb jij misschien iets in de aanbieding dat je zegt: dat moet je eens proberen!? Comprehend and copy Nature
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2011 Auteur Geplaatst: 4 april 2011 Nou, met een stuk of 10 zou ik al blij zijn! Dan kan er nog eens wat mislukken Ehm.. ik heb haverwortel, soortgelijk en ook een vaste wortel/groente. Of.. ehm.. nou ja, van alles op meerjarig eetbaar gebied. En een BOEL muntsoorten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 4 april 2011 Geplaatst: 4 april 2011 en al die muntsoorten van Jorieke spruiten gewéldig uit dus doen het uitstekend suikerwortel staat ook nog op mijn verlanglijstje Castaneda...ik heb wel het een en ander om te ruilen...
Castaneda Geplaatst: 5 april 2011 Geplaatst: 5 april 2011 @Jorieke en Eva: ik heb jullie beide een PM gestuurd. Wel grappig zo, dat zaden ruilen, vaak zit er toch veel te veel in zo'n zakje waar je niets mee doet. Comprehend and copy Nature
Aanbevolen berichten