SuusP Geplaatst: 22 februari 2014 Auteur Geplaatst: 22 februari 2014 Zal dan zelfs dinsdag worden want er wordt tegenwoordig geen post meer bezorgd op maandag Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Loraine Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Hmmm Gelukkig ben ik dinsdag om 1600 uur vrij kan ik hem die avond nog op de post doen Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Geplaatst: 24 februari 2014 Hoe staat het met Envelop B, al aangekomen inmiddels? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SamanthaP Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Goedemorgen, Ik zou graag meedoen, ik heb nog mooie zaden liggen waar ik een ander mee blij kan maken! Kan ik me aanmelden voor de volgende ronde? Quote
marijke Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Zadenenveloppe A is vanmiddag doorgestuurd naar Goliath. Quote
SuusP Geplaatst: 24 februari 2014 Auteur Geplaatst: 24 februari 2014 Samantha, ik zet je erbij voor een evt. volgende ronde. Hou deze draad in de gaten, dan weet je wanneer we weer doorgaan. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
simke Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Nee hier niets maar het is maandag Quote
Goliath Geplaatst: 24 februari 2014 Geplaatst: 24 februari 2014 Zadenenveloppe A is vanmiddag doorgestuurd naar Goliath. Wow, dat gaat snel Ik ben benieuwd wat er allemaal in zit Quote
Agnetha Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Waar zit envelop b verstopt? A en c gaan rond maar b lijkt er geen zin in te hebben. Quote Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
beertjerinke Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Hij is echt onderweg had hem gelijk met een kaart verstuurt die is zaterdag aangkomen dus hoop toch echt dat de enveloppe ook snel komt Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
beertjerinke Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Gelukkig slaap ik weer lekker vanavond Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Goliath Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Envelop A heb ik inmiddels ook ontvangen, er zitten hele leuke zaden tussen Ik zal de envelop zo snel mogelijk doorsturen. Quote
Pascc Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Ik wil me ook graag aanmelden voor een eventuele volgende ronde Quote
Loraine Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Envelop C is niet niet binnen Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 27 februari 2014 Auteur Geplaatst: 27 februari 2014 Wel verdorie, ik heb die envelop nota bene bij het ziekenhuis in de brievenbus gepost. Je zou toch denken dat ze daar toch regelmatig legen Hij is geductaped ook nog, dus zomaar uit elkaar vallen geloof ik ook niks van. PostNL, wat een feest Edit: Passc, ik zet je erbij. Tegen de tijd dat we aan een nieuwe ronde beginnen nog even een seintje geven, dan komt t goed. Adres enzo kun je ook alvast naar me PMen, dan is mijn administratie weer compleet. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Goliath Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Zadenenvelop A is inmiddels onderweg naar Beertjerinke (donderdagmiddag gepost) Quote
simke Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 En hier gaat envlop B op de post vandaag.Jenneke hij komt er aan. Quote
beertjerinke Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Enveloppe is binnen gaat morgen hopelijk weer door maar heb nog geen adres Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Mheikamp Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Ik zal je ff pm en. Hij gaat lekker snel de enveloppe Quote
Loraine Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Nog steeds niks binnen... word er ongeduldig van Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
SuusP Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 Oef, ik hoop dat t nog goed komt met die C vlop Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jenneke Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 En hier gaat envlop B op de post vandaag.Jenneke hij komt er aan. Hij is vandaag niet gekomen, zal dus wel dinsdag worden. Spannend ben weer zeer benieuwd Quote
Loraine Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Gelukkig is de C envelop vandaag binnen gekomen!! Hij is nu net weer op de post gegaan onderweg naar GABYVG.Graag wil ik mij uitschrijven voor de volgende ronde Er was voor mij nog barweinig te ruilenBen dan toch overcompleet Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.