Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep 2014


Aanbevolen berichten

De vorige keer gebeurde het dat iemand eerste interesse toonde maar daarna niks meer liet horen. Ik wil graag voorkomen dat de envelop zo daar terecht komt en misschien in een verdomhoekje blijft liggen. Daarom ook de vraag of alle nieuwe deelnemers voor ronde 3 zich even willen melden. De "oudgedienden" hebben wat mij betreft hun interesse al wel bewezen

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties! Ik hoop vooral op een berichtje van Tuin1991 en Fluitjeskruid. Bij de rest ga ik er van uit dat zij meedoen. Als de envelop bij Valerie is gaan we hoe dan ook van start. Ik heb een deel van jullie al de adressen gestuurd, een deel zal ik dat de komende dagen doen. Als ik op 30 maart nog niks gehoord heb deze 2 nieuwe deelnemers, dan gaat de envelop helaas aan hen voorbij. Ik stuur geen PM, want het gaat er nu juist om dat mensen het topic een beetje in de gaten houden en anderen op de hoogte houden.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Envelop C was dinsdag al binnen ik had het gister al klaar voor de post maar geen adres (door uitval forum) dus morgen gaat deze weer op de bus

Bedankt voor de zaden iedereen!

Ik heb overigens expres totaal andere soorten erin gedaan en niet iets gelijkwaardigs want er was al veel van hetzelfde..

Voedselkollektief Almere

Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yay! Ik ga je gelijk pb-en

 

Edit: de pb blijft in mijn postvak uit hangen ik probeer het later vanavond nogmaals !

Dat is altijd zo Almond, net zolang tot dat Suus hem opend

Je hoeft er dus niet nog 1 achteraan te sturen.

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Envelop C was dinsdag al binnen ik had het gister al klaar voor de post maar geen adres (door uitval forum) dus morgen gaat deze weer op de bus

Bedankt voor de zaden iedereen!

Ik heb overigens expres totaal andere soorten erin gedaan en niet iets gelijkwaardigs want er was al veel van hetzelfde..

 

Als ik het dus goed begrijp zijn alle enveloppen nu helemaal rond geweest en starten we nu met de volgende ronde?

Super zoals het gaat

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, ronde 3 is van start bij deze! Ik heb groep a de nieuwe adressen al gestuurd, nu groep b en c nog. Hou ook de beginpagina van het topic bij, hier staat de (toch best wel) veranderde groepsvolgorde in. Veel plezier iedereen!

 

Edit: in groep c is veel hetzelfde gebleven. Alleen Kim heeft PM van mij gehad. Als iemand toch nog een adres mist, dan hoor ik het graag.

aangepast door Gast

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...