Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

werk de lijst even bij.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik wil nog graag meedoen indien mogelijk. Ik woon in Bladel, dat ligt 25 km onder eindhoven.

Is het de bedoeling dat ik ook nog meld via een mailtje?

Warme groet, Annet

Geplaatst:
Ik zag envelop C op FB langskomen.

Die snap ik ff niet Angela .

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:
  • Auteur

Annet, de ronde is al bezig. Hou dit topic in de gaten om je tzt aan te melden voor de volgende ronde. Je doet dat door me een PB met je persoonlijke gegevens te sturen.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
  • Auteur

Graag wil ik iedereen er even aan herinneren dat we dit keer echt wat zaken anders doen. Met name de track and trace wordt vaak vergeten. Je hebt twee opties:

- breng het pakje naar de volgende of regel dat het wordt opgehaald.

- verstuur je pakje met een T&T nummer via een post servicepunt. Mag wat mij betreft ook een DHL servicepunt zijn, zolang er maar een code is om het pakje te volgen.

Geplaatst:

Een pakje heeft tegenwoordig toch altijd T&T?

Geplaatst:

Een brievenbus pakketje past door de normale brievenbus.

Van de brievenbus krijg je geen code daarvoor moet je toch echt langs het postkantoor om het te verzenden als brievenbuspakket.

Geplaatst:

Ik snap het! Ik had steeds een pakketje in gedachten die niet door de brievenbus past.

Geplaatst:
Ik zag envelop C op FB langskomen.

Die snap ik ff niet Angela .

Heel simpel ik zag een foto langs komen op Facebook van envelop C van het moestuinforum iemand melde dat hij net binnen was gekomen en hoe leuk dat was.

Geplaatst:

Envelop A is gisteren bij mij aangekomen. Wat een geweldige envelop zeg! Morgen gaat hij weer verder, op naar t mooie Bourtange!

Jeanine

Geplaatst:
  • Auteur

Top! Dankjewel

Geplaatst:

Nu heb ik nog eens even op FB gekeken en deze foto staat geplaatst

zadenenvelop-c88751413394875.jpg

Nu kom ik op FB het topic tegen zaden ruilen en daar kom ik deze foto tegen:

zadenruil84331413394921.jpg

Ik vind dit een beetje vreemd ....?

aangepast door Gast

Geplaatst:

Foto 1 is denk ik zoals de plaatser de envelop ontvangen heeft (ik heb de laatste keer nl die gripzakjes met etiketjes en het Veel-plezier-briefje gemaakt vandaar dat ik dat weet) en foto 2 is denk ik van het uitzoeken. Geen idee wie deze foto's op FB gezet heeft, ik zit niet op FB in ieder geval. Maar zo vreemd is het toch niet? Als hij of zij de boel daarna maar weer netjes ingepakt heeft en doorgestuurd Maar dat zal wel.

@Connie jij hebt een PB gehad van Simke? Maar envelop C moest toch eerst naar Dabar? En heeft ze dan geen T&T-code doorgegeven?

Geplaatst:

Het is een kopie van de teksten van dit forumtopic? Maar dan als aparte groep op facebook?

Geplaatst:

angela ik kwam idd dezelfde tegen. had suus al een PM gestuurd.

de teksten daar zijn letterlijk gekopieerd van hier, alleen de namen aangepast.

hoop dat suus als beheerder hier nog iets van snapt. maar dit is vreemd.

Geplaatst:

Okay, dit is wel heel vreemd dus. Het is dus een FB-groep waar ook zaden geruild worden. Dan lijkt het me niet de bedoeling dat onze zadenenvelop daarvoor gebruikt wordt. De eerste foto is de zadenenvelop met de gripzakjes zoals ik hem de laatste keer ingepakt heb met de door mij geschreven etiketjes en briefje, onze envelop C dus.

Nu de vraag waar is envelop C nu? Simke had hem zondag op de post gedaan naar (volgens de lijst) Dabar, daar zou de envelop toch inmiddels aangekomen moeten zijn? En heeft Simke een Track&Trace-code?

Geplaatst:

Misschien gebruiken ze alleen een foto van envelop C om zelf iets op te starten op FB?

Maar je kunt je op die pagina inderdaad opgeven om mee te doen aan een ruil envelop.

Geplaatst:

Op foto 2 zie ik trouwens ook duidelijk een aantal zadenzakjes die ik erin gestopt heb en zakjes die er al in zaten toen ik hem kreeg. Ik vind het een vreemde zaak, vooral ook omdat onduidelijk is waar Envelop C nu is

Geplaatst:

de envelop zou nu bij dabar moeten zijn volgens het lijstje.

laten we er gewoon nog even vanuit gaan dat de envelop gewoon netjes wordt doorgestuurd.

wat ik tot nu toe zie is dat het idee van de zadenenvelop wordt gebruikt en opzich mag dat natuurlijk. de foto's kunnen idd voorbeeldfoto's zijn. enige wat dan nog vreemd is is dat de tekst letterlijk is gekopieerd maar dat kan enthousiaste zijn.

Geplaatst:
de foto's kunnen idd voorbeeldfoto's zijn

Dan zet je dat er toch bij lijkt me, anders denken de leden van die groep dat dat is wat ze krijgen, dus het blijft vreemd in mijn ogen. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt. Afwachten dan maar, zit niets anders op

Geplaatst:

ik zie idd een Jolien Martens in omgeving Maldegem (B) die dezelfde tekst van a b en c envelop op haar FB groep heeft staan. Dee envelop gaat daar ook rond binnenkort....ze doet ook kinderopvang en heeft een mailadres.

misschien toch een even navragen?

Kent iemand Jolien hier in de groep?

Geplaatst:

raar maar hopen dat het goed komt

Ik dacht eerst ojee hopelijk komt hij niet in de vakantie wanrt dan ben ik weg

Nu de enveloppe een late start heeft kan ik rustig een midweekje naar Belgie

Hoeplijk komt enveloppe c snel boven Tafel

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb het gezien en ik ben er mee bezig. Dus even geen overhaaste acties ondernemen aub

Edit: ik heb contact opgenomen met Jolien (die ik overigens niet ken van eerdere deelname) met de vraag om tekst en uitleg. Hopelijk weet ik snel meer. Mocht iemand anders in tussentijd meer licht op de zaak kunnen werpen dan hoor ik het ook zeer gaarne

Dat de tekst letterlijk is gekopieerd is wel een compliment voor mijn heldere instructies . Volgende keer toch maar copyright claimen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic