Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep 2014


Aanbevolen berichten

Wow, envelop A gaat wel echt als een speer zeg! Is het misschien een idee om envelop A door te sturen in de tegengestelde richting van envelop C, beginnend bij het einde van lijst C? Het positieve daaraan is natuurlijk dat ik zelf snel ook een envelop krijg (sja, moet toch ergens beginnen he!) en dat enveloppen A en C bij Suus in het midden van de lijst terecht komen? Dat vereenvoudigt wellicht wel de start van de nieuwe ronde weer! Of haal ik dan de zorgvuldige planning van Suus onderuit met mensen die regelmatig in andere plaatsen komen enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van Angela's opmerking en het verschil in tempo tussen envelop C en A, zal ik even wat puzzelen met de lijst. Tegengestelde richting zal wel het e.e.a aan reisopties in de war gooien dus dat voorkom ik liever. To be continued...

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simke, envelop C hangt nu gewoon nog steeds bij Connie, ik kan me niet voorstellen dat dat met boze opzet is, maar jammer is het wel voor de rest van de groep. Wat betreft een oplossing voor de doorstroom daar gaat Suus binnenkort naar kijken , maar gezien haar nieuwe baan denk ik dat het goed is om even geduldig af te wachten

 

Dan even een update van de lijst en de meldingen van de afgelopen dagen:

Regio Noord Envelop A

Balto (Amsterdam)aankomst di 4. nov

Monika (Bovenkarspel)

 

Regio Midden Envelop B

Johnny Q1 (Bunschoten-Spakenburg) aankomst za 1 nov. gaat ma 10 nov weer door

Limoen (Den Haag)

Annemieke81 (Den Haag)

Simke (Leidschendam)

GabyvG (Den Haag)

Fluitjeskruid (Zoetermeer)

Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)

Jude (Delft)

 

Regio Zuid Envelop C

Marijke (Bleskensgraaf)vertrek do 6 nov.

japie101 (Nieuw-Beijerland)

Jenneke (Oud-Beijerland)

Lavendeltuin (Hoogerheide)

Beertjerinke (Nieuwerkerk)

Zaaizee (Burgh-Haamstede)

SuusP (Berlicum)

Goliath (Rosmalen)

Almond (Den Bosch)

Samantha P (Oosterhout)

Bobjan (Milsbeek)

boinkie (Heijen)

Liekie (Eindhoven)

aangepast door Gast

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even eerlijk: zorgen mensen nu zelf voor de bezorging of worden de enveloppen tot nu toe steeds verzonden? Ik krijg namelijk het idee dat het dat laatste is, maar ik kan me vergissen...

Verzenden was niet de bedoeling, maar misschien is de praktijk weerbarstig en is zelf vervoeren te lastig. Dan hoor ik het graag! Zie het als een tussentijdse evaluatie van de nieuwe afspraken.

 

Edit: Lijst op eerst blz. is weer actueel. Dankjewel Almond voor het bijhouden

Edit nr 2: Aanpassingen in de volgorde zijn gedaan. Na Monika en Taartina heb ik mezelf en een deel van groep Zuid geschoven. Privileges van doosregelaar zijn hihi . Boinkie en Bobjan zijn dus wat eerder aan de beurt op deze manier. Iedereen die hier mee te maken krijgt, ontvangt van mij PM met nieuwe gegevens

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie de poepie nog 1 wachtende voor me

Zou het misschien een idee zijn SuusP dat ik daarna mijn envelop naar jou stuur en dat hij dan verder het rijtje afgaat? Dan houden we de route aan en de kans is groter dat jij kan combineren met de bzdoos?

Grtjsssss

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mocht de envelop een keer in de buurt van Harfsen komen (deventer/zutphen), dan zou ik ook graag meedoen.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

 

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ai, dat was idd een goede combinatie geweest. Maar we wachten geduldig af of het envelopje nog eens deze kant uit komt. Ik zal je een pbtje sturen.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

 

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enveloppe C op de post gedaan en niet gebracht: naar Nieuw Beijerland rijden is duurder dan een postzegel.

 

Maar Suus, ik kom met enige regelmaat in Den Haag...als het organisatorisch niet te lastig is, mag je mij wel bij enveloppe B indelen?

Zie maar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakket a is net naar het postkantoor gebracht! Zal monica een pbtje sturen.

 

Het pakketje moest echt door de opening gepropt worden. Dus de volgende moet even goed kijken naar de indeling van de zakjes. Misschien één zakje (bijvoorbeeld het zakje van de peulen enzo) in tweeen delen zodat het meer verdeeld in het pakket geplaatst kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...