Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep 2014


Aanbevolen berichten

Ik zal er even een fris nieuw doosje omheen doen.

 

Nog een algemene opmerking... veel zakjes hebben wel de groentesoort er op staan, maar niet de precieze soort. Dan staat er bijvoorbeeld gewoon 'boerenkool' of 'komkommer' op het zakje.

Zelf vind ik het wel fijn als ook echt het ras er op staat. Want nu kan ik niet vergelijken of ik deze zelf bijvoorbeeld al heb of niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb 'm helemaal doorgespit en morgen breng ik 'm naar Jessicapilon.

Persoonlijk vond ik het vooral jammer dat er maar 3 soorten tomaten in zaten waarvan maar eentje die ik wel interessant vond. Wel juist veel paprika's en hete pepers. Voor de rest veel keuze!

 

Ik ga nog even kijken of ik iets van fruit kan toevoegen, dat zat er nu nog niet bij. En nog één keer mijn eigen zaadjes langs voor wat verder leuke aanvullingen zijn.

 

Bij een volgende envelop doe ik zeker weer mee, leuk!

 

 

@Jd er zaten inderdaad veel dingen van jou in! Ik heb jouw grote zakken vervangen voor kleintjes, want de doos past dan wel weer door de brievenbus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu vind ik dat ik niet moet zeuren over zo'n leuk initiatief, maar het is eigenlijk helemaal niet leuk om de laatste in de rij te zijn. Ik ben benieuwd of hij al hier is voordat het nieuwe seizoen begint... Het huidige tempo van B en C baart me wel zorgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liekie, ik weet niet of het je wat ijkt maar je mag wat mij betreft als hij bij mij is met mij mee in de enveloppe kijken Als we samen doen verliezen we geen extra tijd.

Als je Den Bosch te ver vind of liever zelf kijkt kan dat ook hoor!

 

Het tempo ligt deze ronde echt veel lager, weet niet of dat aan het eind van seizoen2014 ligt... Vorige keer ging de enveloppe echt iedere 2/3 dagen door naar een nieuw adres.

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen envelop c gaat wat trager door een trage start.

Niet iedereen meld hier netjes dat de envelop is aangekomen of verzonden. En de lijst is nog niet helemaal bijgewerkt.

 

Envelop A is al bij runniggirl en vandaag bij jessica.

Envelop B is denk ik bij Enjoy (zie topic capsicum envelop)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet de eerste post bijwerken maar om even de laatste mededelingen samen te vatten (incl Loes haar tip over Enjoy!)

Regio Noord Envelop A

Jessicapilon (Groningen)aankomst ma. 27 okt.

borahuho (Winschoten)

Balto (Amsterdam)

post

Monika (Bovenkarspel)

 

Regio Midden Envelop B

Enjoy! (Scherpenzeel)aankomst za 25 okt.

Mheikamp (Veenendaal)

Bianca1 (Veenendaal)

Johnny Q1 (Bunschoten-Spakenburg)

Limoen (Den Haag)

Annemieke81 (Den Haag)

Simke (Leidschendam)

GabyvG (Den Haag)

Fluitjeskruid (Zoetermeer)

Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)

Jude (Delft)

 

Regio Zuid Envelop C

Connie (Rotterdam)aankomst za. 18 okt.

Marijke (Bleskensgraaf)

japie101 (Nieuw-Beijerland)

Jenneke (Oud-Beijerland)

Lavendeltuin (Hoogerheide)

Beertjerinke (Nieuwerkerk)

Zaaizee (Burgh-Haamstede)

SuusP (Berlicum)

Goliath (Rosmalen)

Almond (Den Bosch)

Samantha P (Oosterhout)

post

Bobjan (Milsbeek)

boinkie (Heijen)

post

Liekie (Eindhoven)

aangepast door Gast

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is envelop C nog steeds bij Connie? Is er al iets bekend wanneer hij verder gaat want 10 dagen is een beetje aan de lange kant vind ik.

 

@ Liekie, je kunt het ook zien als een voordeel, want het is tenslotte de bedoeling dat iedereen ook weer iets in de envelop stopt, als het goed is krijg ook jij dus een goed gevulde envelop, misschien zelfs een beter gevulde omdat er meer soorten in zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...