JDtje Geplaatst: 23 oktober 2014 Geplaatst: 23 oktober 2014 Heb zadenenvelop ontvangen zat wel wat leuks in heb meer bijgevoegd dan dat ik eruit heb gehaald om wat merr variatie aan te brengen envelop paste bijna niet meer dicht lol Quote
JDtje Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 envelop is onderweg naar runninggirl heb per pakket post gedaan tracktrace is 3SKABA957716345 heb er veel bij in gestopt lol groetjes linda en jd Quote
runninggirl Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Ja Post NL zegt dat ie zaterdag (morgen) tussen 13 en 15 wordt bezorgd. Quote
Almond Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Wauw JD jij bent snel met doorsturen Connie, is de enveloppe nog bij jou? Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
japie101 Geplaatst: 24 oktober 2014 Geplaatst: 24 oktober 2014 Hoe is het met envelop C, is deze nog steeds bij Connie of inmiddels al bij Marijke? Quote als het niet kan zoals het moet, dan moet het zo als het kan
JDtje Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Ja wilde er een beetje vaart in gooien and ers moeten anderen zo lang wachten whaha Quote
runninggirl Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Envelop A is bij mij gearriveerd! Quote
JDtje Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 mooi mooi veel snuffel plezier groetjes linda Quote
runninggirl Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik zal er even een fris nieuw doosje omheen doen. Nog een algemene opmerking... veel zakjes hebben wel de groentesoort er op staan, maar niet de precieze soort. Dan staat er bijvoorbeeld gewoon 'boerenkool' of 'komkommer' op het zakje. Zelf vind ik het wel fijn als ook echt het ras er op staat. Want nu kan ik niet vergelijken of ik deze zelf bijvoorbeeld al heb of niet! Quote
JDtje Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Bedoel je mijn zakjes lol sorry zal volgende keer duidelijker zijn mijn boeren kool is herfstbooerenkool en de wittekool is westlandse als ik het goed heb groetjes linda Quote
JDtje Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Een komkommer had ik op de achterkant gezet chinese slangen misschie had ik toch wst meer tijd moeten nemen he veel pijn momenteel en wilde de envelop zo snel mogelijk weer verdr sturen mijn ecxuses systeem Quote
runninggirl Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Het waren gewoon wat voorbeelden, heb niet alles nog bekeken. Maar niet alleen die grote zakken van jou hoor, ook kleine zakjes met weinig beschrijving gezien. Quote
JDtje Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 als je vragen hebt over me zakjes hoor ik het wel heb overal jd op gezet Quote
Gast Geplaatst: 25 oktober 2014 Geplaatst: 25 oktober 2014 Leuk de doos is bijna bij mij. Ben benieuwd wat er allemaal in zit. Quote
runninggirl Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Nou, ik heb 'm helemaal doorgespit en morgen breng ik 'm naar Jessicapilon. Persoonlijk vond ik het vooral jammer dat er maar 3 soorten tomaten in zaten waarvan maar eentje die ik wel interessant vond. Wel juist veel paprika's en hete pepers. Voor de rest veel keuze! Ik ga nog even kijken of ik iets van fruit kan toevoegen, dat zat er nu nog niet bij. En nog één keer mijn eigen zaadjes langs voor wat verder leuke aanvullingen zijn. Bij een volgende envelop doe ik zeker weer mee, leuk! @Jd er zaten inderdaad veel dingen van jou in! Ik heb jouw grote zakken vervangen voor kleintjes, want de doos past dan wel weer door de brievenbus. Quote
JDtje Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 heel erg dank zo gauw ik weer geld heb bestel ik weer zakjes en dan stuur ik je een paar lol heel erg bedankt Quote
JDtje Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 wat voor tomaten zoek je zal straks even lijstje maken van de mijn pb ik je wel ff Quote
runninggirl Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 heel erg dank zo gauw ik weer geld heb bestel ik weer zakjes en dan stuur ik je een paar lol heel erg bedankt Dat hoeft niet hoor, ik koop ze hier vlakbij en ze zijn helemaal niet duur. Quote
Gast Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Ik ben benieuwd morgen lekker neuzen heerlijk. Voel me net een klein kind. borahuho ik zal de envelop dinsdag naar je toe sturen. Groetjes jessica Quote
Liekie Geplaatst: 26 oktober 2014 Geplaatst: 26 oktober 2014 Nu vind ik dat ik niet moet zeuren over zo'n leuk initiatief, maar het is eigenlijk helemaal niet leuk om de laatste in de rij te zijn. Ik ben benieuwd of hij al hier is voordat het nieuwe seizoen begint... Het huidige tempo van B en C baart me wel zorgen! Quote
Almond Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Liekie, ik weet niet of het je wat ijkt maar je mag wat mij betreft als hij bij mij is met mij mee in de enveloppe kijken Als we samen doen verliezen we geen extra tijd. Als je Den Bosch te ver vind of liever zelf kijkt kan dat ook hoor! Het tempo ligt deze ronde echt veel lager, weet niet of dat aan het eind van seizoen2014 ligt... Vorige keer ging de enveloppe echt iedere 2/3 dagen door naar een nieuw adres. Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
loes Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Alleen envelop c gaat wat trager door een trage start. Niet iedereen meld hier netjes dat de envelop is aangekomen of verzonden. En de lijst is nog niet helemaal bijgewerkt. Envelop A is al bij runniggirl en vandaag bij jessica. Envelop B is denk ik bij Enjoy (zie topic capsicum envelop) Quote
Almond Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 (aangepast) Ik kan niet de eerste post bijwerken maar om even de laatste mededelingen samen te vatten (incl Loes haar tip over Enjoy!)Regio Noord Envelop AJessicapilon (Groningen)aankomst ma. 27 okt.borahuho (Winschoten)Balto (Amsterdam)postMonika (Bovenkarspel) Regio Midden Envelop BEnjoy! (Scherpenzeel)aankomst za 25 okt.Mheikamp (Veenendaal)Bianca1 (Veenendaal)Johnny Q1 (Bunschoten-Spakenburg)Limoen (Den Haag)Annemieke81 (Den Haag)Simke (Leidschendam)GabyvG (Den Haag)Fluitjeskruid (Zoetermeer)Groentjuh / Mirjam (Pijnacker)Jude (Delft) Regio Zuid Envelop CConnie (Rotterdam)aankomst za. 18 okt.Marijke (Bleskensgraaf)japie101 (Nieuw-Beijerland)Jenneke (Oud-Beijerland)Lavendeltuin (Hoogerheide)Beertjerinke (Nieuwerkerk)Zaaizee (Burgh-Haamstede)SuusP (Berlicum)Goliath (Rosmalen)Almond (Den Bosch)Samantha P (Oosterhout)postBobjan (Milsbeek)boinkie (Heijen)postLiekie (Eindhoven) 27 oktober 2014 aangepast door Gast Quote "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
runninggirl Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Ik heb de envelop vanmiddag aan Jessica gegeven. Quote
Jenneke Geplaatst: 27 oktober 2014 Geplaatst: 27 oktober 2014 Is envelop C nog steeds bij Connie? Is er al iets bekend wanneer hij verder gaat want 10 dagen is een beetje aan de lange kant vind ik. @ Liekie, je kunt het ook zien als een voordeel, want het is tenslotte de bedoeling dat iedereen ook weer iets in de envelop stopt, als het goed is krijg ook jij dus een goed gevulde envelop, misschien zelfs een beter gevulde omdat er meer soorten in zit. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.