Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Zadenenvelop beginnersgroep 2014


Aanbevolen berichten

Jenneke, als je nog niks hebt gehoord dan zou ik de envelop naar Beertjerinke brengen. Ik heb gesmst dat Lavendeltuin even contact met jou moest opnemen voor dit weekend. Vanuit Beertjerinke kan hij dan evt. nog langs Hoogerheide tzt.

Ik pm je even het adres.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve mensen, een vraagje:

Nu ik het wat drukker heb met baan en binnenkort een grotere tuin, zou wat extra hulp bij het op de rails houden van de beginnersenveloppen zeer welkom zijn. In principe loopt alles zoals zou moeten nu er een route is, maar jullie hebben ook gezien dat er af en toe wat bijgestuurd moet worden omdat mensen zich tussentijds afmelden, enveloppen blijven liggen of routes aangepast moeten worden. It's all in the game

 

Ik ben erg blij dat de afgelopen weken mensen in de bres zijn gesprongen om het zaakje op de rails te houden, mijn vraag is dan ook: zou een van jullie dit wat structureler willen doen? Dwz: deze persoon krijgt samen met mij beheer over de adressenlijst incl. telefoonnummers etc., zodat áls er wat is (en ik ben er even niet) dit snel opgelost kan worden. Iemand die veel op het forum is en de boel kan bijsturen waar nodig. Een hulp-Suus dus

 

Omdat deze persoon ook bij ieders persoonlijke gegevens moet kunnen, is het belangrijk dat jullie als deelnemers daar allemaal een goed gevoel bij hebben. De vraag is dan ook dat als je je wilt opwerpen als helper, dit in dit topic te melden. Als andere deelnemers daar om welke reden dan ook problemen mee hebben, kunnen die mij een pm sturen om dit privé kenbaar te maken zonder meteen een hetze te beginnen of zich lullig te hoeven voelen. Het gaat om jullie gegevens, dus jullie hebben volledige zeggenschap!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gossie alles komt op het moment ff tegelijkertijd, het goede en minder goede. De begrafenis van m'n opa, een dag naar Londen met de bus, achterstallig werk, en alle emoties wiebelen alle kanten op...... Heerlijk die zadenenvelop er tussendoor lekker afleiding. Er zaten wat interessante zaken tussen. Joepie ook augurken, wil ik graag s proberen volgend jaar. Morgenavond wil ik m op de bus hebben, zou hij woensdag bij jou moeten zijn SuusP. Sorry dat ik zo laat ben!!!

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Almond als hulp-Suus lijkt mij een prima keus. Fijn Almond dat je je beschikbaar stelt

 

Vanmiddag inderdaad de envelop bij Beertjerinke afgegeven, het lag iets minder op de route dan Hoogerheide, maar uiteindelijk scheelde het nog niet eens een kwartier reistijd en het was ook wel eens leuk een andere route te rijden Envelop C zit lekker vol, je moet echt een beetje proppen om alles erin te krijgen Kortom het was weer leuk. Op naar de volgende ronde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd de Bosche kliek er rekening mee dat we dan eind van de week/weekeinde moeten verzamelen?

Ikke wel hihi

 

Fijn dat er nu al zo positief op mijn kandidaatschap gereageerd wordt

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Houd de Bosche kliek er rekening mee dat we dan eind van de week/weekeinde moeten verzamelen?

Ikke wel hihi

 

Fijn dat er nu al zo positief op mijn kandidaatschap gereageerd wordt

 

Zaterdag (avond) is vrij! Nu hopen dat de blije doos voor die tijd binnen is. Ik heb ondanks meerdere berichtjes niks van Goliath gehoord, helaas. Een kennis van me uit Den Dungen wil graag meedoen, in het kader van hoe meer zielen/zaden hoe meer vreugd nodig ik hem ook uit.

 

Almond, als ik niks aan tegenbericht hoor dan laat ik je die zaterdag meteen de werking van de lijst zien. Fijn om dit te kunnen delen

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik hou zaterdag vrij.

Moet ik nog iets meebrengen zaterdag, buiten zaden om?

Ik vind het trouwens moeilijk om te oordelen wat ik mee moet brengen aan zaden ik heb al het een en ander klaargelegd wat ik meeneem voor de doos + envelop maar ik weet niet of het genoeg is???

 

Stuur je de andere leden (Liekie) van de Bosche kliek nog een pb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is welkom aan zaadjes, wat mij betreft is er geen minimale bijdrage ofzo. Maar goed, ik heb het makkelijk; ik heb gewoon mijn hele vergaarbak tot mijn beschikking en voeg toe waar behoefte aan is al naar gelang wat er op dat moment in de envelop "mist".

 

Zal de hele Bossche kliek PM'en met details. Ik zorg wel voor thee, fris en versnaperingen

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lavendeltuin. Even inbreken in dit topic.

 

Ik begrijp dat je ergens moeite mee hebt op dit forum, want ook mij stuurde je een pb.

Ben ik maar gewoon een moderator hier, en heb geen rechten om wat dan ook extra te kunnen inzien wat van jullie privé is. Contact daarvoor Jorg.

 

Denk ik echter dat je postbus , inkomende privé-berichten bij jou vol zit. Er kunnen maar maximaal 4 pagina's van die berichten in jouw postbus. Daarna blijven alle inkomende berichten 'on hold'

Je moet dus zelf je mail-privé- berichten gaan wissen. Haal er 3 pagina's weg. daarna kun je de in de wacht staande privé berichten weer ontsluiten ( moet je ook zelf opdracht toe geven ergens links bovenaan ).

 

Ik neem even aan dat dat het is.

succes.

 

( en dan heb je mijn reply ook niet gekregen namenlijk )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...