Geplaatst: 5 februari 201411 j Doosje heeft een leuke inhoud! Ik heb het doosje aan de randen nu geductaped dus ik hoop dat hij zonder schade bij monika aan zal komen. Ik zal hem morgen laten versturen!
Geplaatst: 5 februari 201411 j Auteur En dan maar hopen dat het past in Envelop C Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 5 februari 201411 j Dan moet ik em vrijdag hebben, zaterdag weer verder. Ik zal wel even puzzelen zorg er wel voor dat het past
Geplaatst: 6 februari 201411 j Ik stap er na deze ronde weer uit, heb voorlopig meer als genoeg zaden! "Een onkruid is een plant die elke overlevingsstrategie beheerst, behalve die van het groeien in rijen." http://www.moestuinforum.nl/blog/Bobjan10/
Geplaatst: 6 februari 201411 j Ook ik ben weer van de partij Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 6 februari 201411 j Auteur Lieve envelopstarters, vinden jullie het OK om de huidige envelop aan je voorbij te laten gaan en direct over te gaan op de nieuwe? Ik bedoel dus dat Loraine en ik niet eerst A nog krijgen en dan direct C erachteraan, maar dat A van de laatste deelnemer (Limoen) direct door gaat naar groep B (dus in dit geval Connie), en dat wij dan C krijgen in plaats van dat deze eerst langs Simke gaat.Ik stel dit voor omdat je anders 2x kort achter elkaar verschillende enveloppen in de bus krijgt Een deel van wat er in de door jullie gestarte enveloppen zit, zal nog hetzelfde zijn. Een hele 'nieuwe' envelop is natuurlijk spannender. Zo dus (even excl. nieuwe deelnemers): Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 6 februari 201411 j Enveloppe binnen ga vanavond ff kijken wacht ff waar ik hem heen moet sturen een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 6 februari 201411 j Auteur Fijn, dankjewel Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 6 februari 201411 j Helemaal goed voor mij Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Geplaatst: 6 februari 201411 j Ik stel dit voor omdat je anders 2x kort achter elkaar verschillende enveloppen in de bus krijgt Volgens mij heb je een typefoutje gemaakt Ik vind het overigens een goed idee hoor
Geplaatst: 6 februari 201411 j Monika het duurt een dagje langer, door alle hektiek op werk ben ik er niet aan toe gekomen om het doosje weg te brengen. Morgen hoop ik!
Geplaatst: 6 februari 201411 j Auteur Goliath, als het spelfout is... hoe dan?? Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 6 februari 201411 j Volgens mij moest het zijn: Ik stel dit voor omdat je anders 2x kort achter elkaar dezelfde enveloppen in de bus krijgt Of ik kan het allemaal niet meer volgen, dat is ook mogelijk.
Geplaatst: 6 februari 201411 j Auteur Nee ik bedoelde echt twee verschillende, met als risico dat die door elkaar raken. Dus dat A en C verwisseld raken bijv. Op zich geen ramp, maar handig is anders. Één nieuwe envelop krijgen lijkt me handiger ivm met verzendkosten en leuker voor het verrassingseffect. En daardoor gaan de doosjes nog sneller rond ook Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 7 februari 201411 j Hi Suus, ik moest ff denken hoe je bedoelde maar nu begrijp ik je.Je post is eigenlijk alleen bedoeld voor de envelopstarters.En ja in dat geval heb je helemaal gelijk, dan zouden we idd 2 enveloppen na elkaar in de bus krijgen en weg moeten sturen.Zou jij in dit geval de nieuwe adressen aan me door willen geven?Envelop B is al bij de laatste deelnemer Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 7 februari 201411 j Auteur Alle envelopstarters zijn akkoord, dus in principe kunnen we door. Envelop C is op dit moment "de zwakste schakel", omdat daar Envelop C nog samengevoegd moet worden met Winnies envelop door Monika en dan pas naar Bobjan en HuubvG kan. Laten we daar met groep A en B even op wachten, anders gaan er enveloppen door elkaar lopen en wordt het chaos Duurt toch hooguit een weekje (duim duim) en dan kunnen we Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 7 februari 201411 j hoor wel waneer hij weer veder kan een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 7 februari 201411 j Komt goed Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 8 februari 201411 j Niet binnen gekomen vandaag??? Ik heb hem gisteren bij de sigarenboer op de post gedaan. Overigens wel aan het einde van de middag.
Geplaatst: 9 februari 201411 j Ik wil ook graag mee doen in de zaden envelop. Kan dat nog? Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Geplaatst: 9 februari 201411 j Auteur Jahoor, geen probleem! Ik zet je erbij op de lijst, voor Envelop C de volgende ronde. We gaan hopelijk ergens volgende week of de week erop van start Edit: groep C, dus envelop B ( ) Oh ja: stuur me alvast je gegevens (naam, adres, telefoonnummer en emailadres). 9 februari 201411 j aangepast door Gast Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 9 februari 201411 j Ik wil ook meedoen, ik stuur je mijn gegevens. Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.