angela Posted January 26, 2014 Share Posted January 26, 2014 Mag ik van jou nog 1 rode puntpaprika erbij als je die nog hebt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 26, 2014 Author Share Posted January 26, 2014 zo veel je maar wil zet hem erbij hoor geen enkel probleem Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 suus heb 2 punt paprika rood opstaan voor je of wilde je wat anders ? meld het maar hoor Oeps, sorry ik had je post even gemist! 2 Puntpaprika's is heel fijn, dank je Als je nog iets bedenkt waar ik je aan zou kunnen helpen, dan laat maar weten. Hoe gaat het btw met je zaadteeltprojectje? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Ik ga even zoeken voor je little elf..het zou kunnen zijn dat ik die heb..ik keek nog even wat je wilde omdat ik je een gele en een rode punt wilde vragen..paprika dan hè.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 28, 2014 Author Share Posted January 28, 2014 staat op voor je Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 28, 2014 Share Posted January 28, 2014 Sorry ik dacht dat ik little elf had..maar ik heb hem niet..misschien iets anders? Ik heb wel peper Aji benito en peper Aji rojo beiden van Diana`s MM en Chinese 5 color..van eigen oogst. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 je krijg ze gewoon van me geen probleempepers heb ik nog niet en wilde kleintjes om te proberen daarom little elf Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Dank. maar misschien vind je toch nog wat bij mij..er komt af en toe iets nieuws bij~! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 staat genoeg leuke dingen om te proberen Ik krijg al wat toch Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Geeft toch niet? Als je nog iets leuk ziet vraag je het maar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Ik heb interesse in die kweekhulpjes (tomaten haken en tomaten trosbeugels) Ik heb Oregano, Tijm en zomer framboos voor je. Wil je ook mierikswortel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 Leuk hoeveel haken en beugels wil je? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Ik teel nogal veel tomaat......20 haken en 100 beugels? Mocht er verder niemand meer vragen mag de rest er ook bij . Ik heb evt ook nog een struik Jostabes voor je; is 3 jaar oud, staat al in een kweekemmer. Interesse? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 29, 2014 Author Share Posted January 29, 2014 geen probleem hoor zet ze op al wilde je ze allemaal geen probleem en die Jostabes graag die stond ook op mijn verlanglijst voor ooit te kopen Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Deal . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 29, 2014 Share Posted January 29, 2014 Ik heb ook nog een al gewortelde stek van een zwarte bes staan, zal ik die ook meenemen ?( soortje : Wellington ) Vraag ik om wat stokjes, welke lengte zijn die ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 jippie graag de stokjes zijn 50 cm lang Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Wil je bij mij op pagina 1 nog even wat we gerolen hebben aanpassen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted January 30, 2014 Author Share Posted January 30, 2014 hoi sorry had het vergeten 1Rode 1 gele punt paprika en snijbiet toch Dat heb je als je het niet gelijk doet sorry hopelijk heb ik het nu goed gedaan Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted January 30, 2014 Share Posted January 30, 2014 Geeft niets, maar net wat je zegt als je het niet gelijk doet vergeet je het. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Hey, ik heb voir jou de jaltomaat, zijn drie zaadjes genoeg? schijnen grote planten te worden. En de peper heb ik voor je. Mag ik van jou de framboosaardbei frau mieze ....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted February 2, 2014 Author Share Posted February 2, 2014 tuurlijk mag dat staan op voor je Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted February 2, 2014 Share Posted February 2, 2014 Rianne, hoeveel muizenmeloentjes / aubergine Pukkie wil je hebben? Fijn van de Ostara trouwen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted February 3, 2014 Author Share Posted February 3, 2014 Stuk of 3 kan er wat mis gaat heb ik toch een plantje n Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted February 3, 2014 Share Posted February 3, 2014 Mag ik van je een paar framboosaardbeien in ruil tegen de frambozen? Lijkt me leuk om eens te proberen. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts