appelvrouw Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Ik hoorde vandaag dat mijn buurvrouw geen black cherry voor me heeft gezaaid..en die vind ik lekker..mag ik die van jou? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 tuurlijk mag dat Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Yeah! Wil je toevallig wolmunt of helleboruszaailing? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 graag doe maar de wolmunt leuk al die nieuwe soorten Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Beertje mag ik je dan ook om een black cherry vragen Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Mooi. Ik heb ondertussen deze lijst voor jou staan : Haricot Chataigne d`Echenans/ Eeuwig Moes/Haricot coco/Fortex/ Flageolet/kruisbes Hinnomaki/Yakon/Citroenmelisse/ St Janskruid, boek, wolmunt...Ik had trouwens toch nog dat boek gevonden dat ik bedoelde 12 maanden tuinieren. Het is wel een beetje oud, uit `71 en het ruikt ook muf, het zat (te) lang in een doos. Je mag het er bij als je wilt, anders gaat het bij het oude papier... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 graag Lijkt me intresant voor jou heb ik op staan: 15 Broccoliplantjes/15 rode kool plantjes/50 beugels voor tomaten/1gele en 1rode puntpaprika/2 komkommers chineese slangen / /basilicum/ronde komkommer /o.i kers/afrikaantje/ tomaat black cherry Hoeveel afrikaantjes en o.i kers wilde je hebben ? Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Zou ik van jou nog 1 snack komkommer bij mogen als je er toch nog over hebt? En 1 goudsbloem?zal ik voor jou die groene kruisbes meenemen?Ik weet niet of die andere iets doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 staat op Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 3, 2014 Share Posted April 3, 2014 Wat bloemetjes betreft: kijk maar wat je kwijt kan, een leuk potje..Heb je snackkomkommers over? Of nu niet meer? Anders zou ik daar ook wel een van willen..ik heb net plek voor 6 komkommers gemaakt dus ik kan nog wat meer kwijt Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 3, 2014 Author Share Posted April 3, 2014 zaai er gewoon nog wat bijzet hem op voor je afrikaantje en o.i kers komen wel goed dan Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 8, 2014 Share Posted April 8, 2014 Ik zag dat er nog viooltjes zaad op je lijstje staat volgens mij heb ik nog zaad ik zal morgen even kijken staat namelijk bij mijn moeder als het goed is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 8, 2014 Author Share Posted April 8, 2014 zou geweldig zijn ik hoor het wel Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Volgens mij heb ik ze gevonden maar weet het niet zeker, ik heb het namelijk niet op het potje gezet Als het goed is zijn het kleine viooltjes maar welke kleur weet ik ook niet.Moet ik wat voor je mee brengen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 12, 2014 Author Share Posted April 12, 2014 Graag angela Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 Ik heb ook nog wel wat zaden van blauwe(groot) en driekleurig viooltje. Geef maar een brul als je er van wil hebben. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
beertjerinke Posted April 18, 2014 Author Share Posted April 18, 2014 Alles staat klaar om morgen in te pakken in de krattende overige stekken neem ik ook mee wie weet kan ik er iemand nog een plezier mee doen.zaden die ik teveel heb staan ook klaar om mee te nemen.heb er zin in Quote een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts