Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Angela, heb jij nog een japanse wijnbes voor mij? En heeft zich toevallig nog een braam-uitloper gemeld de afgelopen maanden? Ik hoop jou nog blij te kunnen maken met iets. Tomatillo purple misschien? Sprite-tomaatje? Vaste plant?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst: (aangepast)

Dank u, dank u. Graag de wijnbes en een braam. Twee Golden Sunrise komen eraan

Edit: en een nepeta zaailing ook

aangepast door Gast

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik heb snack kokommer en rode kleine komkommers voor je

Zaden of stek? En hoeveel?

265587081395597616.jpeg

261314801395597624.jpeg

Zou ik de japanse wijnbes mogen of de blauwe kruisbes als die het doet ?

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Wilde rucola zie ik nu pas op je lijstje staan. Heb ik nog zaden van liggen, dus die stop ik bij de rest (weet niet of verspenen goed gaat, ik heb ze beide keren ter plekke gezaaid nl.)

Geplaatst:

Bedoel je met stek plantje?

Want dan wil ik van beide soorten wel 1 stuk, maar zaad is ook goed hoor.

Ik noteer een japanse wijnbes voor je en die blauwe kruisbes is ook voor jou.

Er is daar vorig jaar een tak van afgebroken en die had ik zomaar in de grond gestopt ipv weg te gooien nu trok ik heb pas uit de grond om hem alsnog weg te gooien en hij bleek te hebben geworteld maar omdat ik hem nogal ruw heb behandeld weet ik niet of hij het nog gaat doen.

Vandaar als hij het doet.

Geplaatst:

Moet ik tot mijn schaamte bekennen dat dit mijn eerste zelfzaai rucola is. Ik heb dus alleen vergelijking met de rucola van de supermarkt en vergeleken daarmee is ie ietsje pittiger van smaak. Ik vind ze zelf erg lekker en erg makkelijk om vroeg in het voorjaar alweer groenvoer te hebben zonder ervoor te hoeven zaaien.

Geplaatst:

Denk je niet dat ze jouw ook in de wegstaan.

Je zult ze altijd moeten snoeien voordat de doorns hard zijn want als je deze erna snoeit en je laat deze liggen rij je hier je kruiwagen band zelfs een jaar later nog op lek.

Ik denk dat je deze kunt stekken is het niet?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...