SuusP Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Gele tros coming up (letterlijk, ze zijn aan het kiemen ). Heb jij misschien een plantje dille voor me of verse zaadjes? Ik besef me na eindeloos wachten op de dille en lavas dat mijn zaad van vorig jaar is en dus al verlopen Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Connie Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Ik ga mijn best voor je doen Suus Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
angela († maart 2025) Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Dille zaad maakt eigenlijk niet uit of het van vorig jaar is. Quote
SuusP Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Ah dat scheelt! Dan doe ik zelf een tweede poging, zal dan aan mijn zaaikunsten liggen vermoed ik Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Kim Geplaatst: 8 april 2014 Geplaatst: 8 april 2014 Het schijnt dat je pastinaken en wortels beter niet kunt combineren ivm wortelvlieg. Geen idee wat daar van waar is hoor. Anyway, kom op de MTFD maar langs om een portie op te halen. Thanks! Ik zat daarnet nog even te zoeken, ik meen me te herinneren dat ik hier ergens op het forum iets had gelezen over dat de wortelvlieg niet op meer dan 1 meter hoog zou vliegen, in dat geval zou ik er geen last van mogen hebben op mijn balkon. Maar ik kan het nergens meer vinden, misschien heb ik dat heel hoopvol in mijn hoofd gestoken... Ik heb geloof ik nog ergens dillezaadjes liggen en wat zaad geoogst van mijn dilleplant vorig jaar, maar nog niet getest of ze kiemt. Ga deze week zelf ook wat dille zaaien, als je nog nodig hebt, kan ik misschien enkele zaadjes voor je meenemen of als backup wat extra zaaien en kijken of het boven staat tegen de MTFD? Quote
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Kim, dat zou fijn zijn. Dankjewel! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Een deel van de tomatenzaailingen gaan naar Aalterse Willy, dus mijn aanbod is wederom aangepast! Er zijn nog wat Dulcia tomaten gekiemd, dus wie weet kan ik daar nog wat mensen blij mee maken. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Ik zou wel een tomaatje sprite en een golden surise willen..kan dat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kim Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Daarnet enkele potjes dille gezaaid. Ben benieuwd wat er boven is voor de MTFD . Je hoort het nog! Quote
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Jazeker Jet, ik zet ze voor je op de lijst. Is het nog gelukt om de Forellenschluss te vinden? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
appelvrouw Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Jazeker, ze zitten ook al ingepakt voor je! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Wel potverd@#$M%, de fruitvliegen hebben mijn muizenmeloentjes gevonden Ze knagen ze bij de wortels af, dus van een aantal is niks meer over Ik zaai ze nu opnieuw, maar ik heb inmiddel ook niet zó veel zaad meer dus mogelijk krijgen sommige mensen maar 1 in plaats van 2 muizenmeloentjes. Laten we duimen dat die krengen dit keer van mijn zaaigoed afblijven Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Bij mij doet alles het goed, is allemaal al een stuk gegroeid. Quote
SuusP Geplaatst: 9 april 2014 Auteur Geplaatst: 9 april 2014 Goed om te horen! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 april 2014 Geplaatst: 9 april 2014 Bij de wilde rucola is al groen te zien, dus met het zaad was niets mis. Quote
spike Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 hoi ik had graag zaad of zaailing butternut kijk maar even bij mijn ruil lijst Quote
SuusP Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 Spike, de Butternut is aan het kiemen (al 3 plantjes boven). Ik hou er zelf maar eentje, dus heb wel een zaailing voor je. Op je lijst zie ik niet direct iets wat ik nog zoek, maar dat is niet erg. Ik zet je erbij op de lijst. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Kim Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 De eerste dilletjes beginnen boven te piepen! Suus, hoeveel dille zou je graag hebben? Heb vier bekertjes met in elk wat zaadjes en bijna in allen zit beweging . Quote
SuusP Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Geplaatst: 15 april 2014 Goed om te horen! Ik zou voor alle 4 bekertjes wel een plekje hebben dus als je ze kunt missen graag allemaal Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Kim Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Hehe, komt in orde, ik pak ze zondagochtend mee in . Ik kan ook nog een klein beetje zaad meebrengen voor je, als je wil? Zou jij toevallig enkele tatsoi zaadjes nog kunnen missen voor me? Quote
SuusP Geplaatst: 15 april 2014 Auteur Geplaatst: 15 april 2014 Zet wat tatsoi op de lijst. Zal geen enorme hoeveelheid zijn, zaadje of 10? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Kim Geplaatst: 15 april 2014 Geplaatst: 15 april 2014 Ik hoef er niet veel van, met iets van vier a vijf zaadjes max ben ik al heel blij hoor! Quote
Connie Geplaatst: 17 april 2014 Geplaatst: 17 april 2014 Suus heb jij nog een olijfkomkommer over,Zo ja zou ik er 1 van je mogen? Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
SuusP Geplaatst: 18 april 2014 Auteur Geplaatst: 18 april 2014 Jazeker! Weer een "gered" van de zaailingentafel Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 april 2014 Geplaatst: 18 april 2014 Suus ik probeer tussen 10.00 en 10.30 bj jou te zijn, goed? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.