Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gele tros coming up (letterlijk, ze zijn aan het kiemen ). Heb jij misschien een plantje dille voor me of verse zaadjes? Ik besef me na eindeloos wachten op de dille en lavas dat mijn zaad van vorig jaar is en dus al verlopen

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
Het schijnt dat je pastinaken en wortels beter niet kunt combineren ivm wortelvlieg. Geen idee wat daar van waar is hoor. Anyway, kom op de MTFD maar langs om een portie op te halen.

Thanks!

Ik zat daarnet nog even te zoeken, ik meen me te herinneren dat ik hier ergens op het forum iets had gelezen over dat de wortelvlieg niet op meer dan 1 meter hoog zou vliegen, in dat geval zou ik er geen last van mogen hebben op mijn balkon. Maar ik kan het nergens meer vinden, misschien heb ik dat heel hoopvol in mijn hoofd gestoken...

Ik heb geloof ik nog ergens dillezaadjes liggen en wat zaad geoogst van mijn dilleplant vorig jaar, maar nog niet getest of ze kiemt. Ga deze week zelf ook wat dille zaaien, als je nog nodig hebt, kan ik misschien enkele zaadjes voor je meenemen of als backup wat extra zaaien en kijken of het boven staat tegen de MTFD?

Geplaatst:

Een deel van de tomatenzaailingen gaan naar Aalterse Willy, dus mijn aanbod is wederom aangepast! Er zijn nog wat Dulcia tomaten gekiemd, dus wie weet kan ik daar nog wat mensen blij mee maken.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Wel potverd@#$M%, de fruitvliegen hebben mijn muizenmeloentjes gevonden Ze knagen ze bij de wortels af, dus van een aantal is niks meer over Ik zaai ze nu opnieuw, maar ik heb inmiddel ook niet zó veel zaad meer dus mogelijk krijgen sommige mensen maar 1 in plaats van 2 muizenmeloentjes. Laten we duimen dat die krengen dit keer van mijn zaaigoed afblijven

Geplaatst:

Spike, de Butternut is aan het kiemen (al 3 plantjes boven). Ik hou er zelf maar eentje, dus heb wel een zaailing voor je. Op je lijst zie ik niet direct iets wat ik nog zoek, maar dat is niet erg. Ik zet je erbij op de lijst.

Geplaatst:

De eerste dilletjes beginnen boven te piepen! Suus, hoeveel dille zou je graag hebben? Heb vier bekertjes met in elk wat zaadjes en bijna in allen zit beweging .

Geplaatst:

Hehe, komt in orde, ik pak ze zondagochtend mee in . Ik kan ook nog een klein beetje zaad meebrengen voor je, als je wil?

Zou jij toevallig enkele tatsoi zaadjes nog kunnen missen voor me?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...