Geplaatst: 29 januari 201412 j Las een tijdje terug dat er best nog wat leden van moestuinforum bij de Scouting zitten. (Nogal logisch, want natuur zoekt natuur ) Vond het daarom ook wel leuk om hier een topic aan te besteden, waarin je kunt vertellen wat jullie tijdens de scouting met de natuur hebben gedaan. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 29 januari 201412 j Ik ben niet meer actief, maar heb vroeger wel op scouting gezeten.Mijn ouders kennen elkaar van scouting, hebben een eigen scouting groep gehad en mijn kinderen zijn nu de derde generatie scouts.Ik weet dat wij vroeger tuintjes hebben opgeknapt, bloemen verkocht(liep het best in nieuwbouwwijken),dat soort dingen.Mijn kinderen hebben vorig jaar geholpen bij de natuurwerkdag en ze hebben met zn 2en(met toestemming van de leiding) zonnebloemen verkocht: langs de deuren en meteen in de tuin gezet.Ik had van mijn dochter begrepen dat ze dit jaar met de hele groep ook bloemen of plantjes willen verkopen, volgende week even vragen of ik daar nog iets in kan betekenen. Ik weet dat 1 van mijn dochter's leidinggevende ook actief is op dit forum en dat de bevers hier ook een eigen moestuintje hebben, moet nog ff vragen of ze een frambozenstekje van me willen hebben, anders word het een guerilla gardening project!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.