Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

toch nog een last minute vraagje.

Heeft iemand soms geraniumstekken teveel.

Die om op de vensterbank te zetten, ik heb ze verwaarloosd en nu zou ik onder mijn voeten kunnen krijgen.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ik heb kerrie plantjes mee, ge moogt er voor vechten, zo lang als ge mij maar niet slaat want ik heb de slechte gewoonte van terug te slaan. Mijn moeder heeft ons dat zo geleerd, als ge iets krijgt dan moet ge iets teruggeven, ook al is het ne plets op uw kaak.

Geplaatst:

Ik heb/had een mooie azijnmoer voor je Willy, maar bij het inladen van de spullen is deze omgekieperd Ik hoop dat je hem nog tot leven kunt wekken

Geplaatst:

Leg dat morgen zelf maar uit aan moeder de vrouw hoor, daar durf ik niet over te beginnen, de TV zou kunnen defect geraken, slecht beeld en vieze klank, kent ge dat?

Geplaatst:

Zolang ie weer in het vocht staat denk ik niet dat er iets aan de hand is...

En... zag bij de Lidl geraniumplantjes in de aanbieding... misschien is dat wat als er niet geruild kan worden?

Geplaatst:

Tijdens het transport heeft die azijnmoer nog wel een duwke gekregen maar het komt wel goed denk ik, ruikt erg zuur.

Nu ligt er theedoek over, staat in de koele berging, is dat goed of moet die in de koelkast? Neen dacht ik toch?

Geplaatst:

dag willy

zeg hebben thuis hier een probleempje

hebben beide zin in zo een lekker kasteelbierke en hebben er toch wel GEEN in huis zeker

moeten dringend erom gaan

groeten frederik en jessy.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...