aalterse-willy Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 toch nog een last minute vraagje.Heeft iemand soms geraniumstekken teveel.Die om op de vensterbank te zetten, ik heb ze verwaarloosd en nu zou ik onder mijn voeten kunnen krijgen. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Monika Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Als er nog een kerrie plant over is, dan hou ik me aanbevolen Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb kerrie plantjes mee, ge moogt er voor vechten, zo lang als ge mij maar niet slaat want ik heb de slechte gewoonte van terug te slaan. Mijn moeder heeft ons dat zo geleerd, als ge iets krijgt dan moet ge iets teruggeven, ook al is het ne plets op uw kaak. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Nynkef Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb/had een mooie azijnmoer voor je Willy, maar bij het inladen van de spullen is deze omgekieperd Ik hoop dat je hem nog tot leven kunt wekken Quote
aalterse-willy Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Leg dat morgen zelf maar uit aan moeder de vrouw hoor, daar durf ik niet over te beginnen, de TV zou kunnen defect geraken, slecht beeld en vieze klank, kent ge dat? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Zolang ie weer in het vocht staat denk ik niet dat er iets aan de hand is... En... zag bij de Lidl geraniumplantjes in de aanbieding... misschien is dat wat als er niet geruild kan worden? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 Tijdens het transport heeft die azijnmoer nog wel een duwke gekregen maar het komt wel goed denk ik, ruikt erg zuur.Nu ligt er theedoek over, staat in de koele berging, is dat goed of moet die in de koelkast? Neen dacht ik toch? Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
fred81 Geplaatst: 22 april 2014 Geplaatst: 22 april 2014 dag willy zeg hebben thuis hier een probleempjehebben beide zin in zo een lekker kasteelbierke en hebben er toch wel GEEN in huis zeker moeten dringend erom gaan groeten frederik en jessy. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.