chicasonja Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Ik heb sla voor gezaaid in een piepschuimbak met flexiglas en boven op.De sla is erg lang en dunWaar ligt dit aan ?temperatuur of licht?? wie kan mij antwoord geven. Quote jardindechica.tumblr.com
HuubvG Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Beide. Te hoge temp en te weinig lux.Zoek eens op 'fileren' en je vindt veel uitleg en oplossingen. Quote
Devils_double Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Heb ook een probleem met een zaailing. hij is lang en groeit redelijk scheef. dus naar het licht toe. Wat kan ik hier aan doen ???gewoon laten Of ??? Quote
Erny Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 Het forum staat echt vól met antwoorden op juist deze specifieke vragen/problemen.Met de nieuwe zoekfunctie zijn die vast heel snel te vinden.Zoek bv maar eens op: Plantjes lang en dun...Bit heeft er zelfs een hele verhandeling over geschreven. Quote
Bit Geplaatst: 9 februari 2014 Geplaatst: 9 februari 2014 licht-lichtbehoefte-t12172.html Dit geeft een stúkje info alvast ( ben er nog niet klaar mee )Maar wat de anderen ook zeggen. In héél héél veel topics komt dit probleem aan de orde. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.