Romke3 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 op www.groen.net kwam ik een zeer informatief artikel tegen over wat je wel en niet zou moeten doen als je een groentetuin begint en onderhoud.En dan vooral over hoe je planten moet afwisselen en combineren om tot een gezond biologisch evenwicht te komen. Het was voor mij in ieder geval een eyeopener, want veel van deze dingen wist ik niet. Het is een geweldige hulp bij het maken van een teeltplan, ik hoop dat jullie er wat aan hebben. je kunt het vinden op:http://www.lagrandeborne.com/moestuin/combinatieteelt.htm[/url] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 (sorry, ik zie zoveel tekst en tabellen en ik zou geen zin meer hebben in moestuinieren... maar ik ben dan ook vaak koppig en wil dingen zelf doen ) Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts