appelvrouw Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Grenilette door Lie..dat ziet er op klei zo uit...: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Geen echte workshop, maar Jorick van Dier & Diensten (even reclame maken voor zijn bedrijfje: www.dierendiensten.nl ) komt net na de lunch onze schapen scheren zondag! Hij woont hier in de buurt en we krijgen elke zoveel weken enorme zakken brood van hem. Voor de varkens. En 3 van zijn flessenlammetjes lopen nu hier rond te huppelen, omdat wij net even wat meer tijd hebben om ze de fles te geven. Zo wisselen we heel wat uit Dat scheren is leuk om te zien, en als er liefhebber zijn voor wol...? Vooral wol van de Wallische Schwarznase, dat is niet echt spin-wol. Maar ook van 3 andere rassen. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 Leuk zeg! Ik zou wel wat wil willen ( ik heb nog twee spinnewielen) maar een hele vacht echt niet..gewoon wat om weer eens te proberen te spinnen... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 17, 2014 Author Share Posted April 17, 2014 Even voor hen die mee gaan doen of stieken wel mee willen gaan doen(en dat pas op de dag zelf besluiten). Je hoeft niet voor te bereiden maar, je zou wat karton in huis kunnen halen of vast wat stro maar, dinsdag is ook zeker nog vroeg zat. En als je een mesje kan vast houden kan je al mee doen . Wat je wel mee zou kunnen nemen is een stralende lach . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 Die stralende lach, daar loop ik al de hele week mee als ik mensen vertel over de MTFD . Zou ik nog mee mogen doen met de workshop, Stan? Ik beloof de stralende lach mee te nemen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted April 17, 2014 Author Share Posted April 17, 2014 Ik zet je erbij. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted April 17, 2014 Share Posted April 17, 2014 O,wat leuk Jorieke. En hier hebben we er ook enorm veel zin in. Ben alleen kwijt wie ik knolcapucien heb beloofd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Even een paar foto's, gemaakt door Reina trouwens , van Jorick die de schapen scheert. En meteen even wat reclame maken, voor zijn bedrijf Dier en Diensten. Want hij kwam toch maar mooi op een zondag, en tegelijkertijd een paasdag, om ons te vermaken En ook belangrijk: de schapen lopen er weer netjes bij! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Posted April 25, 2014 Share Posted April 25, 2014 Was heel erg leuk om te zien Jorieke! Brings back memories..Wat is jullie ram lekker rustig trouwens. Quote http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts