Geplaatst: 5 maart 201411 j Ik ben zoek naar andijvie zaad en bloemkool zaad, liefst zelfdekkend.Om te ruilen heb ik:Watermeloen SugarbabyErwt Kelvedon wonder Komkommer Chinese slangen 5 maart 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 5 maart 201411 j ik heb wel wat andijviezaad voor je, wil je zomer en/of winter andijvie ?? Mag ik dan van jou een beetje sugar snaps zaad ??
Geplaatst: 5 maart 201411 j Auteur Graag, Nynke.Ik heb vorig jaar andijvieplantjes op de tuin gehad, was in de zomer oogstbaar, lijkt mij zomerandijvie?Die wil ik graag.Dan stuur ik jou wat sugar snaps.Stuur je me een pb voor adresuitwisseling?
Geplaatst: 5 maart 201411 j Ik heb bloemkoolzaad zou graag willen ruilen met de erwt als je dat goed vind pb me dan met de gegevens een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 6 maart 201411 j Auteur Ik heb jullie allebei een pb gestuurd. Wil er nog iemand ruilen?Bedenk me net dat ik ook nog graag boerenkool wil!
Geplaatst: 7 maart 201411 j Auteur Oh, super, dank je wel!Ik had je berichtje nog helemaal niet gezien. Ik heb de erwten en de sugarsnaps vandaag op de bus gedaan.Laten jullie me even weten of ze aankomen?
Geplaatst: 7 maart 201411 j ik heb de envelop gisteren op de bus gedaan, dus die zou je denk ik morgen binnen moeten krijgen
Geplaatst: 8 maart 201411 j Auteur Kom net terug van de tuindienst, ligt er een envelopje voor mij op tafel!Dank je wel, Nynke.Zijn jouw zaden ook aangekomen?
Geplaatst: 8 maart 201411 j ik heb de zaden binnen super bedankt zijn de zaden van mij er nog niet een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 9 maart 201411 j Kom net terug van de tuindienst, ligt er een envelopje voor mij op tafel!Dank je wel, Nynke.Zijn jouw zaden ook aangekomen? Jaa !!! Hardstikke fijn !!! Dankjewel
Geplaatst: 12 maart 201411 j Auteur Beertjerinke, wanneer heb je de zaden verstuurd? Ik heb nog niks binnen.
Geplaatst: 12 maart 201411 j Vrijdag verstuurt ga ze nog eens verzenden doe ze morgen weer op de bus een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 17 maart 201411 j Auteur Heeft iemand misschien boerenkool voor me?Ik heb sugarsnaps, erwten ( kelvedon wonder), basilicum te ruil.
Geplaatst: 17 maart 201411 j Stuur maar een pb met je adres dan stuur ik een paar zaadjes naar je toe.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.