JDtje Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 hoi ik heb nog pompoen pitten over, wie kan er een paar gebruiken, ik ben ook in voor ruilen maar je mag ook zo een paar hebben hoor ik hoor het wel het zijn de onderstaande pompoenen deze zijn uit eigen kweek van vorig jaar : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
borderrose Posted March 5, 2014 Share Posted March 5, 2014 Ik zou wel een paar zaden vaan die langwerpige soort willen, als je even mijn ruillijst voor de moestuinforumdag kijkt kunnen we misschien wat ruilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted March 5, 2014 Author Share Posted March 5, 2014 hoi op de foto zijn allemaal dezelfde pompoenen de zaden komen van dezelfde pompoen af dus kn niet garanderen dat ze langwerpig worden maar als je nog steeds interesse hebt, komt het goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Je hebt een pb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fietstuinkabouter Posted April 1, 2014 Share Posted April 1, 2014 hoi ik heb nog pompoen pitten over, wie kan er een paar gebruiken, ik ben ook in voor ruilen maar je mag ook zo een paar hebben hoor ik hoor het wel het zijn de onderstaande pompoenen deze zijn uit eigen kweek van vorig jaar :Hoi , ik zag dat je pompoenzaden aanbiedt? Heb je er nog , je zou mij er heel blij mee kunnen maken. Gr. Quote Elke morgen weer een verwondering in de tuin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted April 2, 2014 Share Posted April 2, 2014 Als je wil ruilen voor zaden van een zelfgekweekte Spaghetti pompoen dan hoor ik het graag. Nadeel is wel dat ik in België woon (voor de verzendkosten dan). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Als je nog pitten hebt dan zou ik er best wel graag een paar willen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amigo Posted April 23, 2014 Share Posted April 23, 2014 Ook interesse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 hoi ik heb nog pompoen pitten over, wie kan er een paar gebruiken, ik ben ook in voor ruilen maar je mag ook zo een paar hebben hoor ik hoor het wel het zijn de onderstaande pompoenen deze zijn uit eigen kweek van vorig jaar :Hoi , ik zag dat je pompoenzaden aanbiedt? Heb je er nog , je zou mij er heel blij mee kunnen maken. Gr. sorry lees het nu pas maar heb er nog genoeg mocht je interesse hebben groet linda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Ook interesse heb nog genoeg mocht je nog interesse hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Als je nog pitten hebt dan zou ik er best wel graag een paar willen.ik heb nog pompoen pitten interesse hebt hor ik het graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDtje Posted June 4, 2014 Author Share Posted June 4, 2014 Iedereen die nog pompoen zaden wil ik heb er genoeg PB me dan even mocht je nog interesse hebben. groet linda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts