robijnske Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 hoi allemaal vandaag was het zonnetje lekker in de lucht en ik heb er van geprofiteerd om lekker in de serre te werken! ik had me vrijdag al wat bloemkool en sla planten aangeschaft uit het plaatselijk tuincenter. ik heb verleden jaar ook met succes wat bloemkool geteeld in de serre zonder verwarmen. heeft er nog iemand ervaring met vroege teelt in de serre? wat tips en trucks zouden wel handig zijn Quote ervaring komt met de jaren voor de indeling https://youtu.be/RktVFToVjqg Link to comment Share on other sites More sharing options...
simke Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Hoi mijn bloemkool staat al sinds januari in de koude bak. En groeien heel goed. Hou alleen rekening met je na teeld dat je niet in de knop komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiekenboerinneke Posted March 11, 2014 Share Posted March 11, 2014 Bij mij staat de sla in de veranda en de bloemkool onder een vorstdoek in de serre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Missmass Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 Bij mij staan zowel de sla als de bloemkool sinds begin vorige maand al onafgedekt in de volle grond en gaan prima. Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
familymen Posted March 12, 2014 Share Posted March 12, 2014 ja bij mij ook: sla, bloemkool en rode kool gewoon buiten.... het zijn nu toch ideale temperaturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts