appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Super heel erg bedankt alvast. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kassiopei Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Geplaatst: 20 maart 2014 Het worden stekken, ook prima hoor, hoop dat je er evengoed blij mee bent Quote
Bit Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Best een grote pol voor Appelvrouw. Ik zal hem oppotten van de week.Nog 2 pollen mee gekregen ( te veel eigenlijk ). Die worden gedeeld voor Erny, Jootje en een stukkie voor mezelf.Helemaal goed. Super leuk.Voelde me eigenlijk wel gelijk schuldig, dat ik niet eens de tuin in gekeken heb. Sorry hoor. Wel mijn excuses. Maar we hadden echt haast. Die tuin moest af. Quote
appelvrouw Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Geweldig geregeld, hartstikke fijn. Beiden bedankt. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kassiopei Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Geplaatst: 20 maart 2014 Ah mooi, en bit: dat was helemaal duidelijk hoor, en leuk even zo Quote
Kassiopei Geplaatst: 27 maart 2014 Auteur Geplaatst: 27 maart 2014 De laatste stukken zijn ook vergeven. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.