Linnea Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Na een middagje werken is het begin van mijn kruidentuin er. Nu zit ik met een twee vraagjes die me met boeken en de verpakkingen van de zaden niet duidelijk werden. - De citroenmelisse en rozemarijn moesten volgens de verpakking eerst in zaaibakjes. Ik kwam er verder niet uit of ik ze dan ook binnen moet zetten. Moeten ze binnen, of kunnen ze wel meteen buiten staan?- De bosaardbeien zitten in een kasje. Het kasje heeft aan de bovenkant een schuif die open kan. Met de schuif dicht kwam er condens in het kasje. Kan ik daaruit opmaken dat het kasje open moet blijven? Hopelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden... Quote
Valerie Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Binnen voorzaaien inderdaad. De schuifjes pas open wanneer er plantjes zichtbaar zijn. Succes Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Linnea Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Geplaatst: 17 maart 2014 Dus dat er condens in het kasje komt, kan geen kwaad? Quote
hansi Geplaatst: 17 maart 2014 Geplaatst: 17 maart 2014 Beste Linnea, condens kan op zich geen kwaad hierdoor hoef je,als je de zaak in de gaten houdt, niet altijd water te geven. Wel opletten dat je zaad/plantje niet wegrot door teveel water. m.v.g.Hans. Quote
Linnea Geplaatst: 17 maart 2014 Auteur Geplaatst: 17 maart 2014 Ik heb het schuifje nu open gelaten, dus ik kan concluderen dat ik beter nu naar buiten kan rennen om hem dicht te doen? Want dan ga ik dat even doen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.