Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

even voorstellen


rommert

Aanbevolen berichten

Rommert... is zo moeilijk te zien die foto van je...

 

enne... Trial and Error... kom je iets tegen wat niet werkt... vervang je het door iets beters... zoek de wiebelpunten in je constructie, en verstevig die... Vraag anders of je vader even meekijkt met je... misschien heeft hij nog ergens wat extra verstevigingsbalkjes ergens liggen..

 

Mijn zoon van 14 bouwt alleen virtueel. Ook erg mooi trouwens, ik kan niet tippen aan hem, maar ik zou het ook geweldig vinden als hij dit soort projecten zou aanpakken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er vandaag in een van de vakken een balk diagonaal in gezet.

sorry van de kwaliteit van de foto.

maar ik moest helpen op de boerderij en tegen de tijd dat ik klaar was was het al bijna donker.

was voor de tijd vergeten een foto te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was met mij ook... ik had wat 'dekramen' gemaakt... wind... alleen... handen en armen te weinig... omwaaien... opnieuw beginnen...

 

Maar ondertussen hangt er veel water na regen, en die kuiltjes worden steeds dieper... mijn plastic rekt langzaam mee... en het gewicht wordt steeds groter iedere keer....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...