ron Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Opal en Ontario allebei tegelijk, al een paar bloemen de rest staat op springen. Hoop dat dit geen problemen geeft??? Heb ze wel onder een afdak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Hier ook 4 pruimenbomen, allemaal verschillende rassen, volop in knop en enkele bloempjes open. Er is geen vorst voorspeld.... verwacht geen echte problemen. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 mooi hè? lekker van genieten dus...je kunt ze moeilijk terug sturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts