ilona82 Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Vorig jaar heb ik als verjaardagscadeau deze tuinkas gekregen, maar omdat ik een grote tuinkas op m'n volkstuintje heb, is íe niet meer nodig.Wie kan ik er blij mee maken?(Sorrie; wel exclusief poes!!)Is nog in perfecte staat en is leuk om zaailingen te laten wennen aan buiten. Doe een leuk bod!Op te halen in Breda of eventueel Odijk (nabij Utrecht). Quote Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen
kris1984 Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Wat wil je er voor hebben? Heb wel intresse. Quote
Salamandertje Geplaatst: 19 maart 2014 Geplaatst: 19 maart 2014 Ik heb ook wel interesse. Vraagprijs is alleen nogal belangrijk.. Quote Bzzzz...
ilona82 Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Geplaatst: 20 maart 2014 In de winkel kost dit kasje € 150,- , dus doe een leuk bod! Quote Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen
HuubvG Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Het heeft jou niets gekost. Is al een jaar oud en gebruikt.Je kunt ook even een vraagprijs noemen. Quote
ilona82 Geplaatst: 20 maart 2014 Auteur Geplaatst: 20 maart 2014 Ik wil er 75 euro voor hebben. Verkoop m liever via dit forum dan op marktplaats. Quote Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.