Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb kortgeleden bij Vreeken in een opwelling een setje van vier ''tropische specerijplanten'' gekocht, nl. de pandan, citroengras, kerriebladboom en aloë. Alleen de aloë heeft een plekje gevonden, de rest staat me eigenlijk alleen maar in de weg, en ik denk niet dat ik ze ooit zal gebruiken. Als iemand ze wilt hebben: ze zijn af te halen in Hoevelaken!

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ik heb wel intresse in de citroengras en kerriebladboom. Wat wil je er voor hebben? Zou je ze vast kunnen houden en dat ik ze in begin mei op kom haalen? Dan zijn we op vakantie in de buurt.

Geplaatst:

Ik hoef er niets voor te hebben, maar ik vind het een beetje lang om ze tot mei vast te houden. Als ik ze nog heb mag je ze dan langs komen halen, maar als iemand eerder kan, graag! (Ik kom namelijk nogal ruimte tekort in mijn vensterbanken.)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...