Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben nog wat vroeg, maar ik lees bijvoorbeeld op de site van Welkoop dat de paprika's in juli vanuit de kas geoogst kunnen worden.

Om dat te bereiken, wat moet ik dan doen???

paprika's gaan pas in mei bij mij de kas in en ergens augustus/september heb ik pas gekleurde 'paprika's.

alvast bedankt.

Geplaatst:

Itoero heeft dat al gedaan en ik heb ze al wel enige tijd in de tunnel maar nog niet in de vollegrond gezet daar wacht ik denk ik nog een dag of 14 mee(mits het weer zo blijft als nu).

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Die van mij staan er ook al een weekje in samen met mijn zaailingen... Overdag gaat het gemakkelijk naar 30 graden in de kas. Mijn kas staat wel op een grote verhoogde bak dus de grond is zeker warmer dan de volle grond.

Geplaatst:

In juli een rijpe paprika oogsten, zal waarschijnlijk alleen uit een verwarmde kas kunnen. Een groene zou kunnen lukken als je erg vroeg gezaaid hebt of een overblijvende plant hebt gebruikt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...