appelsientje 60 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Heeft er misschien een van jullie wat dille zaadjes voor mij ik ben ze dit jaar vergeten te bestellen.Wil er wel wat zaad eventueel voor ruilen. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Valerie Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Gewoon in de action te koop Quote Voedselkollektief AlmereBiologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
bio-fee Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Ik heb vorig jaar heel veel dillezaad geoogst en kan daar dus wel wat van missen.(Ik durf alleen geen garanties te geven op de kiemkracht want dit was de eerste keer dat ik zelf zaad heb geoogst, en ik heb het zelf nog niet gezaaid). Wat zou je evt. hebben om te ruilen? Quote
weknow Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 (Ik durf alleen geen garanties te geven op de kiemkracht want dit was de eerste keer dat ik zelf zaad heb geoogst, en ik heb het zelf nog niet gezaaid). Als het zaad rijp was en goed gedroogd/bewaard, dan ben ik daar niet bang voor Bio-Fee! Vaak is eigen zaad kiemkrachtiger dan gekocht zaad Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
aalterse-willy Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Ik heb er ook veel geoogst vorig jaar, gerijpt en gedroogd op de plant, de zaden welke op de grond gevallen zijn komen allemaal op zo te zien. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
bio-fee Geplaatst: 11 april 2014 Geplaatst: 11 april 2014 Ja het zaad was wel goed rijp en al droog aan de plant, maar het heeft daarna toch nog een hele tijd in een papieren zak gezeten vooraleer ik het in een potje heb gedaan. Dus goed droog is het wel! Quote
kruiddame Geplaatst: 13 april 2014 Geplaatst: 13 april 2014 Ik heb nog veel dille zaadjes hier liggen, alleen geen eigen oogst Quote
appelsientje 60 Geplaatst: 13 april 2014 Auteur Geplaatst: 13 april 2014 Ik heb vorig jaar heel veel dillezaad geoogst en kan daar dus wel wat van missen.(Ik durf alleen geen garanties te geven op de kiemkracht want dit was de eerste keer dat ik zelf zaad heb geoogst, en ik heb het zelf nog niet gezaaid). Wat zou je evt. hebben om te ruilen? Ik heb eventueel mammoet biet, paars en rode wortel, allerlei slasoorten.Ik reageer een beetje laat maar ik heb in het ziekenhuis gelegen ben nu weer thuis. Ik hoor het wel van je. Quote De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
geertlaurent Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Ook ik heb nog.dille zaad te ruil (heb wel interesse in die mamoet en paarse wortel) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.