Ga naar inhoud

Suus' (schaam)lijst: plantjes tekort, vervangers aangeboden

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Helaas, sommige zaailingen hebben het niet overleefd. Even een opsomming voor de mensen die ik helaas teleur moet stellen :

Aalterse Willy: ik heb 2 dulcia's en ipv. 2 van de balkonstars klaargezet. Helaas een Sacharnaja te weinig.

Appelvrouw: helaas, alweer snijbietpech. Ik heb er eentje voor je kunnen overhouden.

Beertjerinke: dubbel pech de muizenmeloentjes zijn opgegeten/uitgedroogd én pukkie wilde niet kiemen. Edit: Monika heeft wel muizenmeloentjes in de aanbieding

Borderrose: basilicum is nog wel erg klein. Wie weet kan ik je nog iets anders aanbieden?

Cupcakeje: helaas, geen muizenmeloentje. Ik heb wel een paar zaadjes, hopelijk heb jij meer succes! Edit: Monika heeft wel muizenmeloentjes in de aanbieding

Eelzuhtjuh: geen Sacharnaja sliwa Krasnaja.

Erny: wel mini-zaailingetjes True Blue, campanula is omgestoten. Ik neem het zaad voor je mee! Sering is gestekt, nog geen wortels.

Indy: helaas, geen muizenmeloentje. Ik heb wel een paar zaadjes, hopelijk heb jij meer succes! Edit: Monika heeft wel muizenmeloentjes in de aanbieding

Monika: ik ben de Uchi Kuri vergeten te zaaien, nogal suf. Wil je zaad mee hebben of een Butternutzaailing?

Ok, tot zo ver mijn "faallijstje". Sorry mensen. Hier het lijstje van zaken die ik wél over heb. Ik hoop dat hier last-minute nog iets voor jullie tussen zit.

Olijfkomkommer (2 stks)

komkommer Gele tros (2 stks)

aubergine Snowy (2 stks)

citroenbasilicum (3 stks, erg klein)

physalis pubescens (1 stks)

Nepeta zaailingen (zeker 5 stks)

savooiekool (3 stks)

kool red russian (1 stks)

afrikaantje Mars (5 stks)

pompoen butternut (2 stks)

komkommer chinese slangen (1 stks)

appelzaailingen (goudreinet x ?) (10 stks oid)

tamme kastanje zaailingen (10 stks oid)

Tomaten:

- sprite: 5 stks

- marmande; 3 stks

- golden sunrise: 1 stks

- dulcia: 2 stks

- ananas noir: 2 stks

aangepast door Gast

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Hoi Suus, een butternut lijkt me ook leuk

Wat betreft het muizenmeloentje (neem aan dit gewoon de Mexicann sour gherkin is), die heb ik net vanochtend verspeend. Het zijn dus nog wel kleine plantjes, maar tot nu toe doen ze het helemaal prima. Ik kan ze voor de mensen die ze wilden wel meenemen. Wil jij er ook een?

Zou ik van jou nog de olijfkomkommer mogen?

Geplaatst:

Oh wauw dat zou heel fijn zijn! Ik heb nu nog 1 muizenmeloentje over, en wie weet wat daar nog mee kan gebeuren Dus als je er wat kan missen?

Olijfkomkommer en Butternut pot ik voor je op!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ok, ik ga ze meteen bij de rest zetten (5 stuks voor de zekerheid). Ik heb ook nog basilicum ruffles, daar kan ik ook wel wat van missen. Wil je die ook?

Geplaatst:

Monika, heb zelf wel ruffles die gekiemd zijn, maar ze groeien (nog) niet zo hard. Komt wel goed denk ik, dus hoef er geen bij.

Aardpeer, ik heb voor mezelf een tomatenstop afgekondigt. Mijn kratjes zitten aardig vol dus ik laat het hier even bij, sorry

Geplaatst:

Oh... sh....t ... kan je er niet nog één Sprite bijstoppen? (moest eerst boodschappen doen anders had ik het eerder gevraagd... )

Geplaatst:

Oei, volgens mij heb ik mijn laatste Sprite zojuist aan Piroska vergeven Erny... Zullen jullie samen even moeten uitvechten

Ik zal nog even zoeken in de zaailingtafelkrat, misschien heb ik er eentje over het hoofd gezien

Edit: Toch nog een Sprite gevonden! Je naam staat erop

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...