jootje Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Zo......volgens mij heb ik alles klaar gezet wat ik te ruil of te geef had. Heb ook best veel verschillende tomaten en paprika zaailingen die ik mee ga nemen. Zelf hoop ik op de ruiltafel iets van kool te vinden.....lijkt hier niet te lukken steeds....Salades zijn klaar.....nog effe wat bakken. De batterij is volkomen leeg. Ik ga morgen bij jorieke in een stoel zitten en kom er niet meer uit. Ik lijk na die bronchitis niet bij te komen, heb totaal geen energie, alles kost moeite. Kan wel janken, maar zelfs daar ben ik te moe voor geloof ik. Maar goed, wel zin in morgen ! Quote
Piroska Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Aggos Jo! Jorieke heeft vast een lekkere stoel voor je! Ik las inderdaad dat iemand koolzaailingen mee ging nemen voor de zaailingentafel, dus je hebt geluk! fijne dag morgen, jammer dat ik er niet ben. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
fred81 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 wat zoek je van kolen?ik heb nog enkele broccolie en bloemkool staan die je anders mag hebben(moeten wel nog verpoot worden)frederik Quote
jootje Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Hoi Fred, Beide zijn goed, geen enorme hoeveelheden hoor. Verpotten doe ik zelf wel. Thanks! Quote
SuusP Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Heb je interesse in savooiekool of koolrabi? Daar kan ik er nog een paar van verspenen voor je. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Jorieke123 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik heb nog wel spitskool en bloemkool. Al aardig grote plantjes, kan je zo uitplanten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Oohh..spitskool. Koolrabi en savooiekool...zou ik heel gelukkig van worden! Thanks, toppertjes! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik breng verrassings kool mee voor de zaailingen tafel Door de harde wind van de week zijn de kaartjes weggewaaid geen idee meer wat erin zit Quote
Erny Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Hier ook ff pffff... Net buiten in het zonnetje alles in zakjes zitten stoppen/verdelen en labellen...Lijkt wel of ik winkeltje aan het spelen ben.Straks de aardperen nog uit de grond en dan is het klaar. Quote
jootje Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Verrassingskool, dat lijkt me lekker, LOL!Echt, pff...Erny. En ik dacht dat ik niet eens zoveel te ruil en te geef had........zucht! Quote
Indy Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 En nu niet meer op hete kolen zitten Jootje . Maar ik begrijp je volkomen. Ik had nog niet eens zoveel, en dan nog 20x kijken of het goed komt, lijst gemaakt. En er ligt een lijstje wat nog uit de koelkast mee moet. Quote
jootje Geplaatst: 19 april 2014 Auteur Geplaatst: 19 april 2014 Grinnik!Okee, ik ga van die hete kolen af! Op tijd naar bed, en morgen op mijn paasbest naar de MTFD! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik dacht klaar te zijn kom ik er net achter dat ik de meloenpeer nog moet overpotten. Maar beter nu dan morgen Quote
greetje11 Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ach Jootje toch, laat je je morgen toch lekker verwennen Hier nog zo'n mafkees die zich gisteren heeft aangemeld, en toch nog van alles bij elkaar heeft gesprokkeld en nog wat eetbaars heeft gemaakt En nu de knollen op heeft. Oh en Jorieke mocht je nog een paar spitskoolplantjes over hebben, heul errug graag. De rot slakken hebben bijna alles opgevroten in de kas Quote
SuusP Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Zo, nu taart in de oven. Plantjes in kratjes, zaadjes erbij, lijst afgevinkt en klaar om mee te nemen. Het was nog even hectisch, maar ik mag morgen net als jullie Sinterklaas gaan spelen. Ook leuk De winkel is gesloten, tot morgen allemaal Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Estemy Geplaatst: 19 april 2014 Geplaatst: 19 april 2014 Ik breng "verassingsuien"mee. Dat zijn mijn overblijvende rode uien en ook een paar gele uien (ja, ik was de hele dag druk bezig met uien te planten om precies te weten hoeveel ik over heb ) Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.