Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo......volgens mij heb ik alles klaar gezet wat ik te ruil of te geef had. Heb ook best veel verschillende tomaten en paprika zaailingen die ik mee ga nemen. Zelf hoop ik op de ruiltafel iets van kool te vinden.....lijkt hier niet te lukken steeds....

Salades zijn klaar.....nog effe wat bakken. De batterij is volkomen leeg. Ik ga morgen bij jorieke in een stoel zitten en kom er niet meer uit.

Ik lijk na die bronchitis niet bij te komen, heb totaal geen energie, alles kost moeite. Kan wel janken, maar zelfs daar ben ik te moe voor geloof ik.

Maar goed, wel zin in morgen !

Geplaatst:

wat zoek je van kolen?

ik heb nog enkele broccolie en bloemkool staan die je anders mag hebben

(moeten wel nog verpoot worden)

frederik

Geplaatst:

Hier ook ff pffff... Net buiten in het zonnetje alles in zakjes zitten stoppen/verdelen en labellen...

Lijkt wel of ik winkeltje aan het spelen ben.

Straks de aardperen nog uit de grond en dan is het klaar.

Geplaatst:

En nu niet meer op hete kolen zitten Jootje . Maar ik begrijp je volkomen. Ik had nog niet eens zoveel, en dan nog 20x kijken of het goed komt, lijst gemaakt. En er ligt een lijstje wat nog uit de koelkast mee moet.

Geplaatst:

Ach Jootje toch, laat je je morgen toch lekker verwennen

Hier nog zo'n mafkees die zich gisteren heeft aangemeld, en toch nog van alles

bij elkaar heeft gesprokkeld en nog wat eetbaars heeft gemaakt

En nu de knollen op heeft.

Oh en Jorieke mocht je nog een paar spitskoolplantjes over hebben, heul errug graag.

De rot slakken hebben bijna alles opgevroten in de kas

Geplaatst:

Zo, nu taart in de oven. Plantjes in kratjes, zaadjes erbij, lijst afgevinkt en klaar om mee te nemen. Het was nog even hectisch, maar ik mag morgen net als jullie Sinterklaas gaan spelen. Ook leuk De winkel is gesloten, tot morgen allemaal

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...