Geplaatst: 19 april 201411 j Toch op het laatste moment nog wat te ruilen. Ik heb:-Uiteraard aardperen ,hoog geel bloeiend-Walnoten , oogst afgelopen najaar.-Een paar ananas tomaat plantjes.-Sweet baby tomaat zaailingen (nog klein)-Pittige Rucola , gekweekt van zaad uit Australie , in de kas is het een vaste plant geworden die zich uitzaait als je hem in bloei laat komen.-Eén gewortelde afgelegde opgepotte rode kruisbes met stekels, zoete vrucht. Ik zoek nog:-een peperplantje -zaad van oranje bietjes b.v. Burpee's Golden (Beta vulgaris Conditiva)-Franse grijze sjalotten "Griselle" -Franse geel/grijze sjalotten "Grisor"-Oerprei
Geplaatst: 19 april 201411 j Ik heb wel zaad van gele bietjes voor jeMag ik van jou wat walnoten en een ananas tomaat. Vorig jaar ook walnoten van je gekregen waren heerlijk!Bij de rode kruisbes heb ik ook wel belang, maar kijk maar want zo wordt mijn lijstje wel erg lang in ruil voor alleen maar gele bietjes zaad https://eelzuhtjuh.blogspot.com/
Geplaatst: 19 april 201411 j Ik heb diverse soorten pepers, hoeveel wil je er? Mag ik van jou een ananas tomaat plantje, wat walnoten en de pittige rucola? Zijn er nog andere dingen die je zou willen?
Geplaatst: 19 april 201411 j Hoi Aardpeer, Beetje zaad van die rucola lijkt me heel interessant. Weet je toevallig een naam? In juli deel ik weer wat oerprei uit, net als verleden jaar. Het is nu de tijd niet om bolletjes te oogsten en een staaf verplanten is niet echt de beste manier. Ik zet je op het lijstje...maar mocht ik het vergeten, herinner me er dan aan In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 19 april 201411 j Auteur @ eelzuhtjuhPrima het staat genoteerd voor je. Kruisbes, walnoten en een ananas tomaat . @MonikaMet 3 of 4 verschillende peper plantjes kom ik het jaar wel door. Meer wensen heb ik zo niet.(op moestuin gebied dan)Ik neem een ananas tomaat, walnoten en een opgepotte rucola zaailing voor je mee. @weknowOef de naam weet ik niet meer. Zaad heb ik pas weer als de planten in bloei gaan dat kan ik je tzt wel opsturen. Nu heb ik alleen zaailingen die spontaan opkomen bij de "moederplant" in mijn kas.Ik neem in elk geval een plantje voor je mee.
Geplaatst: 19 april 201411 j Aardpeer, kom eind van de zomer maar mooi wat oerprei-bolletjes halen hier. Nu kan ik ze niet echt verplanten. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 19 april 201411 j Auteur Dank je. ik begreep van weknow al dat het nu te laat is, of te vroeg, voor de bolletjes.'k Heb tegen die tijd ook weer kachelhout of vleessnacks voor de honden om te ruilen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.