prinske86 Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Hoi, Ik heb twee kiwiplanten naast elkaar staan. Een gewone kiwi en een kiwibes. Vooral de kiwibes (die ik dit jaar heb geplant) vertoont een soort verschroeid blad. Hieronder foto's van de kiwibes En de kiwiplant Wat is hier aan de hand? is het een soort vraat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sabien Posted April 24, 2014 Share Posted April 24, 2014 Kiwi, dat is vorstschade. Kiwi's lopen nogal vroeg uit, maar verdragen geen vorst. De kiwibes weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
prinske86 Posted April 27, 2014 Author Share Posted April 27, 2014 Ahh ja dat kan inderdaad. Ze zien er verder wel gezond uit. De kiwibes zou ook vorstschade opgelopen kunnen hebben, maar het ziet er net iets anders uit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted April 27, 2014 Share Posted April 27, 2014 Inderdaad vorstschade. In enkele van mijn kiwibessen was dit ook enkele weken terug. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts