Posted April 30, 201411 yr Heeft iemand de biologische insectenspray van de Action al eens gebruikt? Ik heb luis op de aardbeien en twijfel of ik dit moet gebruiken.Als iemand ervaringen ermee heeft, of meer verstand van zaken dan ik, dan graag advies Voor extra info foto's van de etiketten voor en achter: Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom
April 30, 201411 yr Ik vermoed dat het hetzelfde spul is dat vorig jaar al verkocht werd maar dan zonder dat er 'biologisch' bij stond. Ik heb mijn vorig jaar gekochte fles nog eens bekeken. Als samenstelling staat er : kaliumzout van vetzuur. Bevat natuurlijke werkzame stoffen. Het spul ruikt naar zeepsop en voelt ook zo aan. Over het resultaat was ik niet zo tevreden. Met een zelfgemaakt mengsel van in water opgeloste groene zeep en een beetje spiritus bereik je hetzelfde resultaat. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
April 30, 201411 yr Er staat trouwens niet op dat je het in de biologische teelt kunt gebruiken ik zou het niet een twee drie vertrouwen... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
May 1, 201411 yr Dan ben je goedkoper af met een emmertje bruine zeep en een verstuiver. Zelf zeepsop maken.
May 1, 201411 yr Author Het lijkt mij ook te onbetrouwbaar om op de aardbeien te sprayen. Ik ga wel een spray maken met zeepsop dan. Dank voor de tips! Ik werk hard aan het groen kleuren van mijn vingers, tips zijn altijd welkom