Geplaatst: 3 mei 201411 j Tomaat, augurk en komkommer hebben zich zichtbaar niet prettig gevoeld buiten. Ik had ze een middagje in de tuin gezet om af te harden. Het waren gezonde plantjes.Gaat dit nog goed komen?
Geplaatst: 3 mei 201411 j Het kan bijna niet te koud zijn geweest, misschien teveel directe zon? Van zo'n middagje buiten zouden ze er met deze temperaturen niet zo uit moeten zien. Had je die courgette vooraan net verplant of is hij een deel van zijn wortels kwijt? Hij lijkt wel uitgedroogd terwijl hij zo te zien best nat staat.
Geplaatst: 3 mei 201411 j Best beginnen in de schaduw en uit de wind. Ik vermoed dat ze te veel zon hebben gezien. Als de groeipunten nog fris zijn, ben je een paar blaadjes kwijt maar komt het nog wel goed.
Geplaatst: 3 mei 201411 j Auteur Ik heb de potjes even helemaal ondergedompeld. Ze zien er inmiddels al weer beter uit. Schrok even toen ik ze binnen haalde. Met liefde opgekweekt! Dank voor jullie antwoorden. Ik zal de tips onthouden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.