Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Echt, heb ik je geen afnemers voor je komkommers?

Wat een paniekvoetbal, ik zou juist jouw komkommers vertrouwen!

Pfffff, dan tellen we jouw schade maar op bij de 200 miljoen die de europese kwekers nu aan schade hebben.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Dat zijn buren vrienden familie enzo die groenten en fruit komen halen.

Was vandaag stomverbaasd dat er enkelen waren die absoluut geen komkommers wilden, was er eentje die letterlijk zei "Ik wil nog niet dood hoor"

Spijtig dat in de weide naast ons de paarden weg zijn tot het gras weer bijgegroeid is, die zouden ze wel weten te versmaden, allee hoop ik dat ze de dag nadien niet met hun 4 benen stijf in de lucht liggen

Maar ja wij zijn een land zonder regering, aan wie moet ik mijn miljoenenschade gaan verhalen?

Geplaatst:

Nuja zeg ik zou juist verwachten dat mensen nu graag een bio komkommertje van Bor zouden eten,

dat vindt ik wel raar hoor dat iedereen nu elke komkommer laat staan terwijl het toch belangrijk is waar hij vandaan komt en hoe gekweekt.

Ik zou je vrouw vragen om er een zooitje op zuur te zetten, ik vindt het maar zonde.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Be-la-che-lijk!!! Echt weer lammetjes gedrag hoor! Laten we maar snel met zijn alle een spuit gaan halen tegen de EHEC! massahysterie.....

Als ik dichterbij zou wonen zou ik graag komkommertjes bij je komen kopen! Heerlijk! Tot ik er van zou zien...

Geplaatst:

Ik zou ook adviseren om ze op zuur te zetten. Lekker in de winter, toch nog komkommer.

Good things come in small packages

Geplaatst:

ja dat zou ik wel elke dag bij me warme prak willen komkommer op zuur, heerlijk.

Geplaatst:

Hier eten we t bij de spinazie en bloemkool, en bij de stamppot is t ook erg lekker. Van huis uit meegekregen

Geplaatst:

Och gewoon een weekje geduld dan komt mijn vrouw der dochter terug van Spanje met het kleinzoontje, en die vreten komkommers, niet mooi om te zien.

Mijn ander kleinzoontje die heeft er vandaag ook eentje binnengewerkt.

Komkommer in zuur, nog nooit van gehoord, is dat zoals augurken in het zuur?

Heb dat vroeger in de pruimentijd eens geprobeerd, was niet te vreten, zo hard en zuur.

Geplaatst:

komkommer in azijn met peper en zout vet lekker, in zoet/zuur is dat wel iets vergelijkbaar maar ook met augurk natuurlijk.

ja je moet het wel gewend zijn, veel eten komkommer met suiker en dat vindt ik weer heel vies omdat ik dan niet van huis uit gewend ben.

Geplaatst:

Wij eten de komkommer gewoon rauw geschild in de salade.

Vorig jaar omdat ik in de komkommers verzoop heeft mijn vrouw er eens soep van gemaakt, was een fletse bedoening, niet voor herhaling vatbaar.

Geplaatst:

Toch dit jaar iets creatiever zijn met de komkommers anders krijg je ze niet op en das toch zonde!

Geplaatst:
Toch dit jaar iets creatiever zijn met de komkommers anders krijg je ze niet op en das toch zonde!

Had er evenveel gezet als vorig jaar, 4 planten maar toen waren ze gewild.

Ga stickertjes drukken met "Belgisch product EHEC vrij" en deze op de groene bananen plakken.

Geplaatst:

Jeugdsentiment: fijn geraspte en geschilde komkommer met niets anders dan gewone azijn met wat suiker.....

Ik eet zo een hele komkommer weg...

Heerlijk en zo simpel.

Geplaatst:

borsalino heb jij je komkommers zelf gezaaid?

ik heb ze wel gezaaid en ze zijn nog mini vier kleine blaadjes ofzo hebben ze nog maar.

en op de verpakking stond ook nog dat het een f1 hybride was dan zouden ze dus ook nog beter moeten groeien

Geplaatst:

Rommert, heb ze zelf gezaaid in warme propagator onder verlichting.

Wel bijna meteen na opkomst naar de serre, het weer was een extra troef.

Ik woon wel zuidelijker dan jij, daar zit ook wat verschil in hoor.

En je planten liefde geven, zelfs meer dan je vrouw, behandel ze als je minnares

En niet te vergeten er tegen praten, heb je dorst mannekes en honger, een vers pamperke nodig en nog een fleske voor het slapengaan, en dan nog een nachtverhaaltje, geen horror verhalen van geslachte en gevilde in stukken gehakte komkommers

Geplaatst:

daar zit ook verschil in ja bij mij staan ze in een kas die ongelooflijk veel lawaai maakt door het klaperende plastic misschien dat ze bang zijn dat ze in de openlucht komen want het zijn kas komkommers

Geplaatst:

Vandaag het witloof gezet en onkruid verwijderd, ook een werkje dat ik niet graag doe, te lang en eenzijdig.

Je kan het staand met de hak, doch op de versleten knietjes is veel acurater en mooi om te zien na de labeur.

Geplaatst:

Voor die denken dat alles me lukt hier de misluksels van dit jaar.

In de propagator 13 rassen zaaisels mislukt.

In de volle grond 5 uitplantingen mislukt.

In de volle grond 5 zaaisels mislukt.

Totaal 23 mislukkingen, tot hiertoe.

Jaar ervoor 17 mislukkingen.

Ik ga dus eerder achteruit dan voorruit

Geplaatst:

Gelukkig gaat het bij jou ook wel eens mis.

Maar wat is een labeur?

Geplaatst:
Bij mij klappert het plastiek ook hoor Rommert, je moet dan wel een doof ras gebruiken hoor

u hebt de kas denkik met een paar vrienden ofzo gebouwd?

• Nieuwe aanmaken...