LucV Posted January 11, 2011 Share Posted January 11, 2011 Excuus voor het trage laden en time outs van het forum. Sinds donderdag doen er zich netwerkproblemen voor bij de hosting proivder van het moestuin forum. Deze storingen treffen het gehele server park. Spijtig genoeg is het forum hierdoor meerdere keren enkele uren offline geweest. Ik heb vernomen dat ze momenteel druk bezig zijn met het zoeken van een oplossing, op dit moment draait alles weer goed; laten we hopen dat het zo blijft... Ik probeer zelf bij te houden of het forum weer naar behoren werkt, maar als er problemen zijn meldt ze dan vooral. Nogmaals excuses. Dit is een bewerkt en afgesplitst bericht van een ander topic: datum van plaatsen 18 april 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandra Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Sinds gisteren kon ik er niet meer op kreeg tot aan 10 min geleden het bericht dat de server uit de lucht is? Quote groetjes Sandra Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 15, 2011 Author Share Posted April 15, 2011 De server was slecht te bereiken door problemen bij de provider, dat was gisteren ('s ochtends en 's avonds) en vanochtend zo. De storing trof al hun servers dus hopelijk is het probleem nu opgelost en ligt het niet aan een capaciteitsprobleem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Houweling Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Weer problemen.. heb je uptime garantie? Anders kan je schadevergoeding vragen. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 16, 2011 Author Share Posted April 16, 2011 Helaas vanochtend weer inderdaad, maar we zijn er weer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juna Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Ik had vanochtend en gisterochtend dat ik het forum niet op kon, in de ochtenden gebeurd het wel eens vaker en dan later op de dag lukt het weer. Maar ik vind het geen probleem. Edit, sorry ik had alleen de eerste pagina van het topic voor me, ik zie dat het al duidelijk is allemaal vergeet mijn toevoeging maar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 16, 2011 Author Share Posted April 16, 2011 Dank voor je berichtje juna. De problemen bij de server provider zijn er sinds donderdag. Helaas nog niet helemaal opgelost merk ik (net weer vertraging) Hopelijk lossen ze het snel op. Had je voor donderdag ook wel eens problemen om op het forum te komen (zelfde probleem als dorien)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Idd Luc, ik had net ook weer vertraging , ergens vlak na 21;00 , Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
veuvecouderc Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Ik ook zo rond 21.00 uur (werk met Firefox), nu is alles weer goed! Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 18, 2011 Author Share Posted April 18, 2011 Vandaag waren er nog steeds problemen. Net vernomen dat ze de servers opnieuw opgestart hebben. Dus nog maar een poging: hopelijk zijn de problemen verholpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Hooi vork van de moestuin krijgt straks nog een andere bestemming Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 problemen met het forum lijken eerder erger te worden dan minder, pagina's laden zeer langzaam of half, en heel vaak word contact verbroken. Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 18, 2011 Share Posted April 18, 2011 Ik kon er niet meer op nadat ik vanmiddag had gekeken en daarbij was ik ook zomaar uitgelogd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 18, 2011 Author Share Posted April 18, 2011 Hooi vork van de moestuin krijgt straks nog een andere bestemming De fakkels en hooivorken staan al klaar Ik vind het echt heel erg vervelend, net weer 2 uur uit de lucht geweest. Helaas kan ik er zelf niks aan doen. Het hele serverpark van de provider heeft problemen. De urgentie voor de provider om het probleem op te lossen is dus groot maar blijkbaar kunnen ze de oorzaak niet direct vinden. Ik kan helaas geen uitspraak doen over wanneer het opgelost is. Ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost is want de problemen zijn er nu al sinds afgelopen donderdag. Gelukkig is het de komende dagen nog mooi (moestuin)weer! Tenzij je natuurlijk moet werken, maar dan is de baas weer blij dat je niet afgeleid wordt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Luc, wie is de provider dan?? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LucV Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 Dennis, de provider van het forum is Deziweb. Ben er op zich tevreden over, alleen de storing van de afgelopen dagen was natuurlijk jammer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 * Laatste nieuws * 24-03 Nieuwe service, nieuwe virtuele servers en Datacenter Meppel update Lol Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts