Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Storing netwerk provider

LucV

Recommended Posts

Excuus voor het trage laden en time outs van het forum. Sinds donderdag doen er zich netwerkproblemen voor bij de hosting proivder van het moestuin forum.

Deze storingen treffen het gehele server park. Spijtig genoeg is het forum hierdoor meerdere keren enkele uren offline geweest.

Ik heb vernomen dat ze momenteel druk bezig zijn met het zoeken van een oplossing, op dit moment draait alles weer goed; laten we hopen dat het zo blijft...

Ik probeer zelf bij te houden of het forum weer naar behoren werkt, maar als er problemen zijn meldt ze dan vooral.

Nogmaals excuses.

Dit is een bewerkt en afgesplitst bericht van een ander topic: datum van plaatsen 18 april 2011

• 3 months later...

De server was slecht te bereiken door problemen bij de provider, dat was gisteren ('s ochtends en 's avonds) en vanochtend zo. De storing trof al hun servers dus hopelijk is het probleem nu opgelost en ligt het niet aan een capaciteitsprobleem.

Ik had vanochtend en gisterochtend dat ik het forum niet op kon, in de ochtenden gebeurd het wel eens vaker en dan later op de dag lukt het weer. Maar ik vind het geen probleem.

Edit, sorry ik had alleen de eerste pagina van het topic voor me, ik zie dat het al duidelijk is allemaal vergeet mijn toevoeging maar.

Dank voor je berichtje juna. De problemen bij de server provider zijn er sinds donderdag. Helaas nog niet helemaal opgelost merk ik (net weer vertraging) Hopelijk lossen ze het snel op. Had je voor donderdag ook wel eens problemen om op het forum te komen (zelfde probleem als dorien)?

Hooi vork van de moestuin krijgt straks nog een andere bestemming

De fakkels en hooivorken staan al klaar

Ik vind het echt heel erg vervelend, net weer 2 uur uit de lucht geweest. Helaas kan ik er zelf niks aan doen. Het hele serverpark van de provider heeft problemen. De urgentie voor de provider om het probleem op te lossen is dus groot maar blijkbaar kunnen ze de oorzaak niet direct vinden. Ik kan helaas geen uitspraak doen over wanneer het opgelost is. Ik hoop in ieder geval dat het snel opgelost is want de problemen zijn er nu al sinds afgelopen donderdag.

Gelukkig is het de komende dagen nog mooi (moestuin)weer! Tenzij je natuurlijk moet werken, maar dan is de baas weer blij dat je niet afgeleid wordt