Geplaatst: 7 mei 201411 j Persoonlijk heb ik het nog niet geprobeerd maar ik vrees een beetje voor de grootte van de uien bij de oogst.Er wordt verteld dat eind april toch wel de laatste periode is. Je kan het hoedanook even proberen en zien wat het geeft. Indien je dit uittest, hou ons dan zeker op de hoogte van de resultaten. groetjes, wormengoeroe https://www.youtube.com/user/TheWormengoeroe
Geplaatst: 7 mei 201411 j Ik zou het gewoon proberen.Het is niet ideaal maar je zal wel nog kunnen oogsten.Ik ga in de zomer terug wat ajuin planten om te zien wat dat geeft. Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Geplaatst: 7 mei 201411 j Ja hoor, dat kan, vroeger op de boerderij werd in mei de tuin omgeploegd en daarna nog alles gezaaid, ook plantuien
Geplaatst: 7 mei 201411 j Gewoon poten hoor,gaat helemaal goed,alleen je oogst iets later. Ik heb ze vorige jaar pas in juni kunnen poten,en ik eet er nog van.
Geplaatst: 8 mei 201411 j Auteur ok bedankt voor de informatie,ik heb gister avond de pootui snowball white gepootik zal hier fotos plaatsen lm jullie op de hoogte te houden.
Geplaatst: 8 mei 201411 j Normale en kleine uien zijn niet slechter dat grote dus ik zou ze planten. Op die 8 dagen zal het ook niet steken, met wat geluk hebben we ook nog een goede nazomer en merk je er niks van
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.