Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort met de kosmos agenda aan de slag; diverse bezigheden vandaag; Worteltijd tot 12; bietjes, wortelen en radijs gezaaid bloem van 14-16 uur; tijm uitplanten en nog wat zaaien, vrucht daarna; nog meer sperziebonen zaaien. Tenminste ik hoop dat het zo goed begrepen is, het is wel even zoeken hoor hoe het werkt

Geplaatst:

Klopt hoor Helena, je doet het goed zo.

Hier veel te nat vandaag, misschien nog even boontjes in een bakje zaaien, kan ik tenminste beschermen

tegen al die nattigheid.Bonen houden niet zo van kletsnatte voeten ik trouwens ook niet.

Geplaatst:

Jongens je mag over die kalender alleen in juiste topic, (lees maar in de forum regels ) want tot 12uur zaaien van wortels geloofd toch niemand echt hoop ik,

shit 2 uur en ik ben nog me wortels aan het zaaien me wortel zaaisels mislukt

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

In het maankalender topic plaag ik niet meer hoor ermee, alleen daarbuiten, echt beloofd

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
In het maankalender topic plaag ik niet meer hoor ermee, alleen daarbuiten, echt beloofd

Ok, had je al verbannen naar het hokje "zeur", nu mag je daar weer uit

Geplaatst:

Gezaaid: halve bak rucola, halve bak raapsteeltjes en Chinese kool. Uitgeplant: andijvie en kropsla.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Vandaag wat lollo bionda uitgeplant en een wortel/uien bak ingericht met zaailingen. Ik weet wel dat je die eigenlijk niet mag voor zaaien maar ik had er nu pas echt plek voor. Dus hopen dat ze een beetje goed groeien.

Ook nog wat boontjes gezaaid; snijboon Helda, spekboon Neckarkönigin en slaboon Goldelfe.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:

andijvie en groenlof gezaaid, andijvie komt nu al op (woensdag gezaaid geloof ik). spruitjes en boerenkool uitgeplant

vandaag de eerste ijssla geoogst, de volgende ijssla zaailingen staan alweer te wachten op uitplanten. zal eind deze week worden, dan 2 weken op vakantie.... moeite om de tuin alleen te moeten laten zo lang....

Geplaatst:

Oude Engelse bladkool-variëteit met ronde bladeren en dikke stengels aan compacte planten. Alles is eetbaar. Zeer goed winterhard. Zaaien in de zomer, uitplanten op 50 cm in nazomer voor een oogst doorheen de winter. Bladeren eten net als boerenkool. Ideaal om ook midden in de winter te kunnen blijven oogsten.

Te eten in de 'Hungry gap'

Geplaatst:
buxus stekken geplant & brocoli gezaaid

zet jij de takjes zo in de grond of eerst in een potje met water?

Ik doe er oneraan de blaadjes af, doop ze even in stekpoeder en zet ze meteen in vochtige grond, ergens in de schaduw. In water heb ik nog nooit geprobeerd met buxus, dat lijkt me beter te werken voor stekjes die niet zo verhout zijn als buxustakjes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...