Geplaatst: 17 mei 201411 j Ik had 10 palmkool zaadjes en daarvan waren er 7 opgekomen, ik heb ze overgeplant in grotere potjes en een paar weken in een groot doorzichtig krat met deksel gehad bij gebrek aan kas, gisteravond nog gechecked en ze stonden er prima bij, vandaag wil ik het deksel eraf halen, helemaal slap, net als mijn tomatenplantjes...Misschien hou ik er nog eentje over als ik geluk heb, ik denk dat ze verbrand zijn, iets anders kan ik niet bedenken..Wie heeft er nog een paar zaadjes voor me? ik heb veel te ruil! 19 mei 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 17 mei 201411 j Ik heb er nog voldoende over om te ruilen. Laat maar weten (pb) wat je wil ruilen
Geplaatst: 18 mei 201411 j Heb er ook genoeg over eventueel. Ben zelf op zoek naar radicchio, snijbiet lucullus en broccoli zaad.
Geplaatst: 19 mei 201411 j Ik heb er ook zat. Ben op zoek naar suikermais-zaden (liefst blauwe/zwarte).
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.