SamanthaP Geplaatst: 20 mei 2014 Geplaatst: 20 mei 2014 Dames, heren, Iemand die mij kan helpen aan goeie Borlotti bonen? Ik heb nog eea te ruilen, of tegen vergoeding van de kosten. Merci! Quote
SamanthaP Geplaatst: 21 mei 2014 Auteur Geplaatst: 21 mei 2014 ow haha, helft vergeten... stokboon graag Quote
Thijs Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Ik heb nu net kievitsbonen (hetzelfde toch) gezaaid en die staan nu 2 dagen boven de grond. Probleem is alleen dat ik nog niet weet of het stok of stam bonen worden, opa dacht stam. Mochten het toch stokbonen worden, dan mag je gerust wat hebben. Groeten, Thijs Quote
JohnnyQ1 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Ik heb zogenoemde Heilig Boontje onlangs cadeau gekregen van m'n vader. De Phaseolus sanctus. Volgens mij een variant van de Borlotti bonen. Zijn volgens mij stambonen. Interesse? Dan doe ik ze wel in de envelop in deze ronde Quote
SamanthaP Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Geplaatst: 22 mei 2014 helemaal prima JohnnyQ! Dank voor t meedenken Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.