impy101 Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Zijn er hier mensen die hier fanatiek de temperatuur van hun kas(sen) in de gaten houden? Ik kwam vandaag een afgeprijste weerstation tegen bij de Blokker dus besloot hem te kopen. Het ding staat binnen in mijn hobbykamer en de buitensensor zit in mijn kas. Foto: Dat ding zegt dat het in mijn hobbykamer bijna net zo warm is als in mijn kas. Volgens mij klopt dat niet helemaal want in mijn kas is het toch iets warmer. Ik denk dus dat ik dit ding terug ga brengen en een ander koop. Vind het toch handig om zoiets te hebben... Heeft er iemand hier ervaring mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan L Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Ik heb gewoon een min/max thermometer in mijn kas hangen. Momenteel is het 's nachts 13°C, overdag 24 °C bij bewolkt weer, 38°C bij zonnig. Quote I love the smell of potgrond in the morning...Blog: blog/Jan+L[/color] Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Meestal zijn die dingen redelijk nauwkeurig. Staat de buitensensor op de hoogte waar de je de temperatuur voelt?Leg er eens een gewone thermometer naast. Ook binnen, op de plek van het station. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 22, 2014 Share Posted May 22, 2014 Hier een absoluut fanatieke temperatuur-freak. Ook geschermd komt mijn kasje tegen de 36 gr. aan deze dagen. gewone minimum / maximum temperatuur. Sensor werkt helaas nog niet via I-phone-app ofzo op afstand. Zouden ze wel mogen verzinnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Wat mij opvalt is de hoge vochtigheidsgraad van 87%... Meten is weten... Heb dus nu ook een temp/vochtigheidsmeter... heel interessant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
impy101 Posted May 23, 2014 Author Share Posted May 23, 2014 Hij stond gister zelfs op 94%... Ik vraag mij toch echt af hoe nauwkeurig dit ding is... Misschien maar eens een thermometer lenen ergens of zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts