nod Posted May 28, 2014 Share Posted May 28, 2014 Weet er iemand waar Lac Balsam in Belgie te verkrijgen is? Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 AVEVE Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D_SDennis Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 ...of op de vuilnisbelt, want alle professionele boomverzorgers gooien dat spul in de prullenbak als ze het nog in de kast hebben staan. Het gebruik ervan is allang achterhaald. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Aveve zal ik eens proberen.D_SDennis met zo'n antwoord kom ik ook geen stap vooruit. Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Daar heb je natuurlijk gelijk in. Aan de andere kant: je geeft niet aan waar je het voor in wilt zetten ( is ook niet verplicht hoor, dat niet ), en ik denk dat bovenstaande post wil meegeven, dat het inzetten van de balsem eigenlijk wel áf te raden valt, where-ever je het voor wilt inzetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nod Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 In een ander topic heb ik het over een appelboom die plots alle bladeren verliest en nu heb ik vastgesteld dat de boom nog leeft maar dat de schors op een bepaalde plaats aan het wegrotten was.Ik heb die schors verwijdert en ben van plan om die plaats in te smeren met die balsem. Quote Enkel idioten herzien nooit hun mening Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted June 6, 2014 Share Posted June 6, 2014 Zoals D_SDennis aangeeft niet doen. De kans dat het harder gaat rotten/schimmelen is heel erg groot. De wond goed schoonmaken/houden zou je wel eens meer op kunnen gaan leveren. Onder de coating blijft n.l. veel vocht zitten en gaat het dus juist rotten/schimmelen. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts