Jane Doe Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Zoek verschillende soorten aardperen, natuurlijk met smakelijke knollen maar ook bloemen. Het is voor de sier en koken, wil een apart bed planten, bij de bloementuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted May 29, 2014 Share Posted May 29, 2014 Hoi Jane doe Je hebt pm! Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 29, 2014 Author Share Posted May 29, 2014 Net gelezen en je hebt pb terug, ben zo blij precies wat ik zocht maar begon bescheiden met aardperen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Leuk dat het allemaal zo kanWaar dit forum allemaal al goed voor is Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Geweldig forum, niet alleen de planten groeien, bloeien en geven vruchten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Je bent inmiddels al voorzien dus begrijp ik? Ik heb rode aardperen die heel hoog worden ( over de 3 meter, leuk voor een haag) en gele aardperen die veel lager blijven en bloeien. Maar uitgraven kan beter aan het einde van het jaar. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loraine Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Die heb ik niet alleen de gewone bruine die ik met Jane doe deel Quote Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piroska Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Met de gewone bruine bedoel je dan die lage MET gele bloem? Dus geel/bruin aardpeertje? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 31, 2014 Author Share Posted May 31, 2014 Hoe kon ik jullie berichten nu over het hoofd zien? Leuk andere soorten, als je wat hebt graag. Kunnen wij die weer delen, bedoel ik met Loraine.Waar kan ik je blij mee maken, misschien dat ik dat heb? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts