bjorn ricour Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Ik heb een 3 tal weken geleden deze courgetteplant geplant maar sinds enkele dag zie ik allemaal witte plekken op de bladeren.Nu heb ik wat op gezocht en het zou meeldauw zijn ? Heeft iemand hier ervaring mee of dit ook zo is en wat ik hiertegen kan doen? Bjorn Quote
Bit Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Is normaal bij diverse Courgette soortjes. Geen meeldauw nog, niks ziekte. Prima plant ! Niks mis mee. Quote
bjorn ricour Geplaatst: 9 juni 2014 Auteur Geplaatst: 9 juni 2014 Anj kijk zoveel te beter he was al ongerust .Alle begin is moeilijk e . Bjorn Quote
geertlaurent Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Perfect normaal (bij courgetten). De planten hier hebben net hetzelfde. Maar het had meeldauw kunnen zijn natuurlijk maar dat ziet er toch net iets anders uit. Quote
kiekenboerinneke Geplaatst: 9 juni 2014 Geplaatst: 9 juni 2014 Bij mij ziet ie er net zo uit... De eerste bloemetjes zijn er ook al aan Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.