April 24, 201114 yr Wat voor een varen een gewone varen of een boomvaren? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
April 25, 201114 yr Idd Jim, er zijn een boel verschillende soorten! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
April 25, 201114 yr Het antwoord is dan ook: ergens tussen de 20 en 120 cm. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
April 25, 201114 yr bij mijn oma in de tuin groeit een kleine varenIk heb er 1 van 20 cm en 1 van 120 cm............ Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
April 25, 201114 yr bij mijn oma in de tuin groeit een kleine varen Nu klein, of altijd klein?? > Planten kopen? Doe het bewust!
April 25, 201114 yr ok.. want er zijn voldoende varens die in de winter af sterven, dus hij zou best nog wel is flink kunnen gaan groeien. > Planten kopen? Doe het bewust!
April 25, 201114 yr Author ja maar ik weet of hij er vorig jaar al stond.want mijn oma woont in een huur huis en waar de varen nu staat stonden eerst frambozen.