Zjem Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Alle bladeren van mijn frambozenstruik worden aangevreten door deze rupsen.Wat voor rupsen zijn dit en hoe kan ik ze bestrijden zonder dat de frambozen oogstoneetbaar word? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Weet ik niet hoe groot jouw frambozenstruik is natuurlijk, maar wegvangen ( pletten of in bakje verzamelen en uitstrooien op je straatje voor de vogels bv ) is het meest effectief, kost niks, alleen wel even wat tijd en aandacht.Bij mij in de kruisbessenstruiken ook regelmatig rupsen. Kost me heel wat tijd ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zjem Posted June 15, 2014 Author Share Posted June 15, 2014 Dank voor je snelle reactie. De struik is vrij groot dus onbegonnen werk vrees ik...Bijgaand nog een betere foto van de verdachte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 15, 2014 Share Posted June 15, 2014 Das een mooie suspect... Die foto mag je ook wel in het volgende topic plaatsen... omdat ie zo mooi is... insecten-foto-s-en-verhalen-t5261-670.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts