bio-fee Posted June 26, 2014 Share Posted June 26, 2014 (edited) Ik heb wat zaden over die ik graag zou willen ruilen.Ik zoek nog sperziebonen, het liefst een leuk kleurtje. En verder hoor ik graag wat jullie evt. nog te ruil hebben. Mijn voorkeur gaat uit naar biologische zaden, of zaden die je zelf hebt gewonnen van planten waar geen kunstmest of chemische bestrijdingsmiddelen voor zijn gebruikt. Ik bied aan: Dille (zelf gekweekt uit niet bio-zaad)Ui Stuttgarten Riesen (nog een half zakje, niet bio)Rode Wondklaver (zelf gekweekt uit plantje van tuincentrum)Roze reukerwt (zelf gekweekt uit bio-zaad)Lepelblad (half zakje van de Bolster, dus bio)Stengelui Ishi Kura Long White (zelf gekweekt uit bio-zaad)Rucola (zelf gekweekt en goed kiemkrachtig) Edited June 28, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted June 27, 2014 Author Share Posted June 27, 2014 Helemaal niemand interesse in mijn zaadjes?Als je niks te ruilen hebt mag je je ook melden hoor, ik wil graag dat de zaadjes ergens de kans krijgen om tot plantjes uit te groeien, en hier gaat dat vanwege gebrek aan ruimte niet gebeuren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Er doen nogal veel zaadenveloppen de rondte; mogelijk kun je daarbij aansluiten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted June 27, 2014 Share Posted June 27, 2014 Anders ken ik nog wel een (school)moestuinprojectje in wording. Ik heb alleen geen gegarandeerd bio zaden terug vrees ik.Edit: welk eigen oogst Uchi Kuri (er heeft geen pompoen, courgette oid in de buurt gestaan), lupine, digitalis purpurea hybriden en palmkoolzaad van eigen oogst (meer dan genoeg voor ook nog het forumproject). Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted June 28, 2014 Author Share Posted June 28, 2014 *Gaat kijken naar zaadeneveloppenacties* @ SuusP: ik heb wel interesse in jouw Lupine en in de Uchi Kuri. In welke zaden heb jij interesse? Ik heb overigens ook nog rucola, ff kijken of ik de beginpost nog kan aanvullen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 Stengelui, rucola en dille. De Lupine is overigens vaste lupine (roze-rood van kleur). Ik stuur je PM met mijn adres enzo! Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuusP Posted June 28, 2014 Share Posted June 28, 2014 *Gaat kijken naar zaadeneveloppenacties* @ SuusP: ik heb wel interesse in jouw Lupine en in de Uchi Kuri. In welke zaden heb jij interesse? Ik heb overigens ook nog rucola, ff kijken of ik de beginpost nog kan aanvullen. Oh ja, als je interesse hebt in de beginnerszadenenvelop; er zijn andere deelnemers in de grensstreek dus daar kun je wellicht bij aansluiten. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted June 29, 2014 Author Share Posted June 29, 2014 Suus, je hebt PB terug! Ik heb even gezocht naar die beginners zaden envelop en ik begrijp dat ik me pas voor de herfstronde kan aanmelden. Dus ik moet nog even geduld hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esthe76r Posted June 29, 2014 Share Posted June 29, 2014 Ik heb wel interesse in het lepelblad. Als dat mogelijk is. Wat zoek je zelf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted June 30, 2014 Author Share Posted June 30, 2014 Lepelblad heb ik nog, geen probleem! Ik zoek nog sperziebonen (liefst in een leuk kleurtje), chinese kool, knolselderij, bleekselderij.Alles liefst wel bio of uit eigen (gifvrije) kweek.Maar als je iets anders te ruil hebt hoor ik dat ook graag, wie weet word ik daar dan ook blij van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted July 1, 2014 Author Share Posted July 1, 2014 Ik heb inmiddels diverse PB's gekregen maar het is hier even een chaos waardoor ik ze nog niet heb kunnen beantwoorden.Ik moet even de tijd zien te vinden om er rustig voor te gaan zitten, hopelijk vandaag nog ergens, anders morgen. Maar jullie horen nog van me! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bio-fee Posted July 2, 2014 Author Share Posted July 2, 2014 Zo, volgens mij heb ik nu iedereen antwoord gestuurd. Esthe76r, had je nog interesse in het lepelblad? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Ik zoek nog sperziebonen (liefst in een leuk kleurtje), chinese kool, knolselderij, bleekselderij.Alles liefst wel bio of uit eigen (gifvrije) kweek van Al die dingen heb ik nog wel wat over om te ruilen. Maar had liever andere zaden in ruil dan die uit de beginpost. Stuur maar een PB als je interesse zou hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts