Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

probleemmet appelbes? rode blaadjes


joke81

Aanbevolen berichten

Misschien de droogte, of de plant denkt dat het herfst is... http://www.tuinadvies.nl/fruit_appelbes.htm

 

Als je dit leest lijkt het niet erg abnormaal dat de blaadjes rood worden...

 

 

edit: Ik kende deze struik niet, maar na het lezen, lijkt het me echt een leuke struik voor in de tuin... mooi en eetbaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of hij vangt jouw stress op?? (grapje, niet boos worden)... in jouw plaats zou ik nog maar even afwachten. Voeding lijkt OK te zijn. Water en zo zal je ook wel in de gaten houden. Teveel bemesting kan ook schade veroorzaken, dus met bijmesten zou ik nog even wachten. Maar ja... dat zijn antwoorden van een niet-deskundige.

Volgens de info is het wel natuurlijk dat die blaadjes rood gaan worden, alleen later in het seizoen. Maar we hebben nu natuurlijk wel een soort vooruitgeschoven zomerklimaatje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn de blaadjes van de blauwebes struiken ook roodachtig ipv hun normale groen ik denk zeker dat dit komt door de best

al felle zon die we nu al langere periode gehad hebben als de struik verder gewoon lekker groeid is het volgens mij niks om zorgen over te maken.

 

@edith ik lees nu beter en lees dat ze afvallen dat vindt ik wel apart dat lijkt mij niet horen.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...